Iz Portugala oko svijeta

Koncept modernih centara za njegu ljepote, koji se razvija pod markom BodyConcept, osmišljen je 2005. godine u Portugalu, gdje je u proteklih nekoliko godina otvoreno preko 40 centara, od toga čak 38 u vlasništvu primatelja franšize. Kompanija namjerava u narednim godinama razvije međunarodnu franšiznu mrežu, iu ovom trenutku traži partnere za pokretanje posla u Hrvatskoj i ostatku regije.
Vlasnici koncepta su pošli od ideje da korisnici trebaju na jednom mjestu dobiti kompletnu uslugu, po visokim standardima kvalitete, ali i vrlo pristupačnim cijenama. Svi oni koji imaju probleme estetske ili zdrvastvene prirode, kao što su celulit, pretilost, bol u zglobovima, loša cirkulacija, akne, bore i sl.. mogu koristiti najrazličitije kozmetičke i frizerske tretmane, suvremene metode trajne depilacije, čak i pomoć nutricionista. Kao davalac franšize, BodyConcept u mnogo čemu izlazi u susret potencijalnim partnerima.
- BodyConcept je, recimo, vrlo fleksibilan kad je izbor lokacije u pitanju. Za razliku od mnogih drugih kompanija, mi ne zahtijevamo da centar bude na skupom ili prestižnom mjestu. Uvjereni smo da ćemo privući klijente čak i ako se salon nalazi na prvom katu ili u sporednoj ulici u gradu s više od 40.000 stanovnika. To nam potvrđuje dosadašnje iskustvo - kaže Marta Szymczak, iz BodyConcepta u Poljskoj.
Prema njenim riječima, BodyConcept nema posebne zahtjeve ni po pitanju godina, spola, profesionalnog iskustva u industriji ljepote ili obrazovanja potencijalnih primatelja franšize.
- Međutim, jako je važno kakva je ličnost potencijalni primatelj. Prednost imaju samopouzdane, preduzetne, odgovorne osobe, koje znaju organizirati posao i dobro surađuju s ljudima - objašnjava Šimčak.
Franšizoprimac, s druge strane, može računati na potpunu potporu, jer su davatelji više nego spremni pomoći pri odabiru pogodnog prostora za salon (površine od 80 do 140 četvornih metara), da podrže u promociji i marketingu, kao i da obuče osoblje za rad u salonima BodyConcepta.
Ulazna naknada za master franšizu za teritoriju Hrvatske iznosi 40.000 eura, dok za inicijalna ulaganja za opremu, materijal i pokretanje prvog salona treba izdvojiti oko 55.000 eura.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme poslovanja u Hrvatskoj proširila mrežu na čak 12 franšiza.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.