Direct Booker i u Sarajevu

Maja Bohosjevič
Nakon što je Direct Booker samostalno razvio poslovanje na hrvatskom i crnogorskom primorju, otvorena je i prva franšiza – u Sarajevu.
Nikola Grubelić, suvlasnik koncepta Direct Booker, kaže da je do suradnje s primateljima iz Sarajeva došlo preko zajedničkog prijatelja iz Dubrovnika s kojim već surađuju i čije objekte rentiraju u Dubrovniku i Splitu.
– Tjekom jednog razgovora smo spomenuli da imamo tvrtku u Crno Gori i da ćemo u skoro vrijeme tražiti kvalitetne i agilne osobe za franšize na područiju Bosne i Hercegovoine. On je prepoznao našeg sadašnjeg partnera Asima Hysenia kao takvu osobu i kao nekoga tko bi bio idealan za ovaj posao – i bio je u pravu – kaže Grubelić.
Sarajevo kao destinacija, prema njegovim riječima, ima veliki potencijal – turizam je ušao na velika vrata, gostiju je sve više i više. – Samim time, i ponude smještaja je sve više, tako da vjerujemo da će Direct Booker u skoro vrijeme imati jako veliki broj smještajnih jedinica u svojoj ponudi – kaže on.
Asim Hyseni, koji je postao primatelj franšize Direct Booker s partnerom Jasminom Bibićem, kaže da su se odlučili za Direct Booker franšizu jer je riječ o dobro osmišljenom i cjelovitom konceptu. – Tako omišljen sistem omogućava uspostavu i rukovođenje poslovanja turističke agencije uz internetsku platformu, mobilnu aplikaciju i tiskani katalog. Naravno, jako je bitno što i mi, Direct Booker Sarajevo, vjerujemo da je ovaj model poslovanja turističke agencije pun poslovnih inovacija. Mislimo da ovaj izvanredno osmišljeni način rada daje mogućnost da uposlimo mlade i perspektivne ljude. Očekujemo da ćemo u narednim godinama postati lideri na sarajevskom i bosanskohercegovačkom tržištu – kaže Hyseni.
Iako su tek nedavno počeli raditi, u pripremnom su periodu već uspjeli akvizirati 50 smještajnih jedinica u Sarajevu te očekuju u narednom periodu povećati svoju ponudu. – Na temelju našeg početnog iskustva, zadovoljni smo i mi kao tim Direct Booker Sarajevo. Također, i iznajmljivači imaju pozitivne kritike. U narednom razdoblju očekujemo porast smještajnih jedinica koje će biti u našem portfelju i, samim tim, rast franšize u Sarajevu – kaže Hyseni.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sunčica Kos diplomirala je pravo, ali su je životne okolnosti odvele u poduzetništvo. Prije dvije godine uzela je franšizu "Kuće zelenog čaja" i otvorila trgovinu čajeva u Osijeku.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.