Novi član „Brosh“ obitelji

Nova franšiza novosadskog branda nakita i modnog asesoara „Brosh“ smještena je u Trgovačkoj ulici u beogradskom naselju Žarkovo. Milica Luković, primatelj franšize, kaže da je već dvije godine razmišljala pokrenuti vlastiti posao, i to kroz franšizu. – Dugo sam u obiteljskom poslu, ali sam željela pokrenuti nešto i za „svoju dušu“. Dvije sam godine razmišljala i tragala za idejom koja bi mi bila interesantna, ali i za biznisom koji nije previše skup. Kada sam na portalu Franchising.rs pročitala tekst o prodavaonici nakita Brosh, odmah sam se zainteresirala. Posetila sam njihove internetske stranice, pogledala ponudu, izgled trgovina – sve mi se svidjelo – priča Milica Luković.
Presudilo je, kako kaže, to što su „Brosh“ kolekcije cjenovno veoma pristupačne, te ih si mogu priuštiti i ljudi s prosječnim plaćama. – Željela sam da moje mušterije, kad uđu u radnju, odmah vide da mogu kupiti makar broš, naušnice, narukvicu – objašnjava ona što ju je još opredijelilo za ovaj brand.
Kada je „Brosh“ pokazivala prijateljima, konzultirajući se oko uzimanja franšize, svi su, prema njenim riječima, bili oduševljeni izgledom i ponudom trgovine. Prednost ove poduzetnice, s druge strane, jest što ima lokal u svom vlasništvu, a u trgovini će, između ostalog, i sama raditi.
Marina Erhartič, vlasnica branda „Brosh“, kaže da ima dosta zainteresiranih za franšizu. – Ne želimo žuriti, jer nisu svi ozbiljni kandidati. Dosta nam se mladih ljudi javlja, tako da nije slučajno što su i naša prva dva primatelja franšize, Miloš Milošević iz Leskovca i Milica Luković iz Beograda, mladi ljudi, puni entuzijazma i spremni raditi i razvijati posao. Ipak, godine nisu presudne, već ozbiljnost kandidata, a potrebno je vrijeme da se stvari iskristaliziraju te da se dođe do dobrih primatelja franšize – kaže Erhartič.
Ona dodaje da je velika predost to što Milica Luković ima vlastiti lokal te što će sama raditi u njemu, čime se njezini troškovi znatno smanjuju.
„Brosh“ je srbijanski lanac trgovina nakita i modnih dodataka koji je svoje poslovanje započeo u Novom Sadu. Odnedavno se šire i kroz franšizu, a postoji mogućnost uzimanja pojedinačne franšize ili, pak, franšiznog kornera (shop-in-shop model).
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com