Novi gradovi na franšiznoj karti

Iskusni poduzetnik Zoran Stojanović postao je nedavno primatelj franšize Fly Fly Travel i otvorio agenciju za prodaju avio-karata i turističkih aranžmana u Zrenjaninu. Smatra da postoji veliki potencijal za daljnji razvoj mreže u toj srbijanskoj regiji. – Tragajući za poslovnom idejom i to baš franšizom, naišao sam na stranice portala Franchising.rs te vidio da Fly Fly Travel daje franšizu, što me je obradovalo. Brand je prepoznatljiv, oduvijek su mi se dopadali i jako su me zaintrigirali kada sam pročitao franšiznu ponudu – priča Stojanović.
Iako je iz Stare Pazove, Stojanović je odlučio franšizu otvoriti u Zrenjaninu jer smatra da Fly Fly Travel u ovom gradu sa 70 tisuća stanovnika, odnosno, 130 tisuća (s okolinom), ima potencijala za razvoj. On ističe da su se smjestili na odličnoj lokaciji, na samom šetalištu, te da su zadovoljni što su izabrali prepoznatljiv brand. – Uz kvalitetne zaposlenike, to su tri ključna faktora za postizanje uspjeha – kaže on.
Pošto je već imao iskustva u nekoj vrsti franšizinga, budući da je godinama bio regionalni partner tvrtke Telenor, misli da može i osobno pridonijeti daljnjem razvoju ove franšize. – Fly Fly Travel brzo napreduje i brzo se razvija i moja je ideja da, ukoliko za to bude bilo prostora, i sam otvorim još neku franšizu, što sam odmah i predočio davateljima. Mislim da je i samim davateljima bolje raditi s manje partnera, što pokazuje i moje ranije iskustvo. Kada sam počinjao suradnju s Telenorom, bilo nas je 50 partnera, na kraju je ostalo 11 koji su pokrivali čitavu Srbiju – objašnjava Stojanović.
Osim u Zrenjaninu, Fly Fly Travel franšiznu je poslovnicu nedavno dobio i u Kruševcu. Franšiznu mrežu, pak, planiraju razviti i na teritoriju Hrvatske. Primatelj master franšize je tvrtka Positive Group iz Rijeke, gdje je otvorena i prva Fly Fly Travel poslovnica u Hrvatskoj.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.