Personalizirane knjige kao online biznis

Može li čitatelj u isto vrijeme biti i glavni junak priče? Zahvaljujući češkoj izdavačkoj kući "Plavi slon" (Modry slon), djeca iz svih krajeva svijeta mogu doživjeti nešto što je doskora bilo gotovo nezamislivo. "Plavi slon" je, naime, još 1998. predstavio relovucionaran proizvod – personalizirane knjige, u kojima su djeca mogla postati junaci priče. Dovoljno je da osoba koja naručuje i kupuje knjigu odabere u kojoj od ponuđenih priča želi da se dijete pojavi, a zatim navede ime djeteta kojem će knjiga biti poklonjena. Mali su čitatelji, tako, mogli spašavati princeze, susresti Crvenkapicu, Jednooko Čudovište ili se družiti sa životinjama iz Afrike.
Ne samo što su postale popularne i rado čitane, personalizirane su knjige prerasle i u ozbiljan biznis. S razvojem franšize, tiskanje i prodaja personaliziranih knjiga preselila se i izvan granica Češke, a s razvojem online trgovine, ističu u "Plavom slonu", poslovanje je sada i dodatno olakšano.
Vlastita online knjižara?
Biznisi temeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja, a knjige su, općenito, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Kako ističe češki izdavač, popularnost elektroničkih knjiga i skeniranih verzija polako opada te se čitatelji nanovo vraćaju klasičnim, papirnatim izdanjima knjiga. "Plavi slon" je spojio ova dva svijeta sa željom da utječe i na obrazovanje djece. Prema istraživanju koje je prošle godine provedeno u Češkoj, čak jedna trećina školske djece ne zna dobro čitati. Jedan od razloga tomu je i što suviše vremena provode pred račinalom te što knjige nisu u domeni njihovih interesovanja.
Cilj "Plavog slona" je, stoga, probuditi kod djece ljubav prema pisanoj riječi, uvesti ih u svijet mašte, ali i educirati, kažu u ovoj tvrtki. Personalizirane su knjige prihvaćene i kao sofisticirano didaktičko sredstvo koje značajno utječe na razvoj čitalačke pismenosti kod djece. Pored toga, "Plavi slon" nudi i jedan apsolutno jedinstven proizvod – personaliziranu slikovnicu-preklapalicu za djecu od godinu dana starosti. Pored personaliziranih priča, nudi se i široka paleta knjiga za djecu od jedne do 11 godina.
Foto: Plavi slon
Međunarodna se ekspanzija također nastavlja te "Plavi slon" sada traži primatelje franšize (partnere) u svim europskim zemljama. Pored Češke, Slovačke, Poljske i Velike Britanije, popisu zemalja u kojima su razvili franšize, nedavno su se pridružile Njemačka i Francuska.
Uz govoto 20 godina iskustva, "Plavi slon" nudi primateljima franšize priliku započeti zanimljiv i profitabilan posao. – Nudimo ekskluzivno pravo zastupanja branda te prodaje svih naših knjiga na lokalnom tržištu. Partner će, pored toga, dobiti i sve potrebne internetske alate te obuku za vođenje poslovanja i marketing. Ukupna investicija iznosi od 4.000 do 10.000 – kaže Marek Halfar, osnivač i direktor tvrtke. Kandidat treba imati iskustva u online prodaji, ali i biti izuzetno elokventan te naklonjen radu s djecom.
Više o konceptu te uvjetima suradnje pogledajte i ovdje.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Mitko Andonov je prije skoro godinu dana započeo razvijati Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi potencijal te što su mu prioriteti u poslovanju.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.