Pomoć pod jednim krovom
Ideja da pokrenu "organiziran i dobro uhodan" biznis koji bi pružao profesionalne usluge za održavanje doma, rodila se 2012. u Plzenu. Počeli su s uslugama selidbe, a vremenom, osluškujući potrebe i želje svojih klijenata, ponudili usluge čišćenja, a zatim i niz usluga bez kojih se jedno kućanstvo (ili poslovni prostor) ne bi moglo održati "u dobrom stanju". Tako su, pod "krovnim" brendom EXTRA Services (EXTRA služby) razvili tri međusobno povezana, ali ujedno i samostalna biznisa – EXTRA MOVING (selidbe), EXTRA CLEANING (čišćenje stambenih i poslovnih objekata) i EXTRA HUSBAND (popravci, rad u vrtu, ličilački, električni, zidarski, vodovodni radovi).
Uz konstantno visoku kvalitetu usluge te činjenicu da su klijenti, pri selidbi ili renoviranju stambenog ili poslovnog prostora, mogli dobiti sve potrebne usluge na jednom mjestu, EXTRA Services je vrlo brzo širio posao. Za par su godina pokrili cijeli teritorij Češke, i to tako što su, uz osnovni biznis, razvili i sustav franšize. Danas, na matičnom tržištu upravljaju mrežom od 34 franšizne jedinice, ali imaju ambiciju posao proširiti i izvan granica Češke. Partnere, kako kažu u tvrtki, traže i u ovoj regiji, prije svega u Hrvatskoj i Sloveniji.
Poduzetnici ili investitori koji se odluče za kupnju ove češke franšize, postali bi nositelji tzv. master franšize i, tako, dobili pravo razvijati posao na čitavom teritoriju lokalnog tržišta. To bi, između ostalog, uključivalo i pronalaženje novih, pojedinačnih primatelja franšize koji bi pokrivali određene gradove ili područja. Ogromno iskustvo matične tvrtke te know-how koji će partner dobiti, jamče uspostavu sustava sa stalnim i stabilnim prihodom. – Sva tri naša sustava isporučuju najvišu moguću razinu kvalitete usluge, i to po približno istim cijenama, tako da je teško odrediti koji je od njih najprofitabilniji. Ipak, po našem iskustvu, EXTRA Cleaninig generira najstabilniji i vrlo predvidljiv prihod jer ova vrsta usluge privlači i najveći broj klijenata – kaže direktor franšiznog razvoja Radek Straka.
To, naravno, ne bi bilo moguće bez stalnog zalaganja partnera – od primatelja se franšize, stoga, očekuje da poštuju i primjenjuju prenijeti know-how, da budu maksimalno profesionalni u radu i odnosu s klijentima. S druge strane, sve će to naučiti tijekom obuke koja se za primatelja franšize organizira u trajanju od četiri do sedam tjedana, dok će tim stručnog osoblja uz primatelja biti i "na terenu", sve dok se posao ne uhoda. Uz podršku po pitanju marketinga, početak poslovanja olakšat će i postavljanje centralne baze podataka, na koju će se kasnije moći osloniti i pojedinačni primatelji franšize. – Kada sam prije nekoliko godina ulazio u posao, najveći broj mušterija dobivao sam upravo preko centralne baze. Moja se baza, naravno, u međuvremenu značajno proširila, ali čak i danas, 30% mušterija dolazi preko centralne baze – kaže jedan od primatelja EXTRA Moving franšize iz Češke.
Kao vid podrške, ali i kako bi posao od prvog trena krenuo bez problema, matična će tvrtka primatelju master franšize iz Hrvatske i Slovenije osigurati nova vozila i kompletnu opremu, alat i instrumente za dvije franšizne poslovnice za svaki od sustava – ukupno šest servisnih jedinica odmah spremnih za poslovanje.
pročitajte članke
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.