Igrati na sigurno
Posljednjih se godina u Evropskoj uniji usvaja sve više propisa u oblasti osiguranja koje zemlje članice uvode u svoja lokalna zakonodavstva. Jedna od direktiva odnosi se na veću zaštitu potrošača, ali će posljedice, po svemu sudeći, biti dalekosežnije. Ne samo da će utjecati na sve strane uključene u prodaju polica –osiguravatelje, potrošače i posrednike, već neizravno i na franšiznu industriju u ovom području. Nova bi rješenja, zapravo, mogla potaknuti razvoj te snažnije širenje franšiznih mreža, bilo osiguravatelja koji daju franšizu, bilo zastupnika ili brokera u osiguranju koji se šire na taj način.
Nova regulativa, naime, postavlja visoke zahtjeve pred posrednike u prodaji osiguranja, i kada je riječ o zastupnicima i brokerima u osiguranju. Zastupnici u osiguranju će ubuduće morati detaljno ispitati potrebe potrošača, a zatim prezentirati te usporediti sve proizvode koje prodaju. Međutim, to nije sve! Posao se agenta tu ne okončava, on na kraju treba i ukazati potrošaču koji proizvod najviše odgovara njegovim potrebama. To znači, ukoliko zastupnik u osiguranju u ponudi ima, primjerice, imovinske police tri osiguravajuća društva, morat će u skladu s informacijama koje je dobio od potrošača o tome kakva mu je zaštita potrebna, prezentirati sva tri proizvoda, usporediti i ukazati na prednosti te mane svakoga od njih i, na kraju, zaključiti koji bi bio najbolji za klijenta, bez obzira na to koliko će sam prodavatelj profitirati.
Takva se pravila već, primjera radi, primjenjuju u Poljskoj te poznavatelji tržišta upozoravaju da samostalnim agentima neće biti lako odgovoriti novim zahtjevima.
– Predviđeno je da zastupnici, brokeri i osiguravajuća društva pruže detaljne informacije o samom proizvodu i prodavatelju osiguranja. Potrošač će imati mogućnost da sazna i kako izgleda "zarada" prodavača police bilo da se ona ostvaruje kroz određenu proviziju od premije osiguranja ili kroz neku drugu naknadu. Osim toga, prodavač će se morati izjasniti radi li za jednu osiguravajuću kuću ili više njih – objašnjava Jacek Bilinski, generalni direktor tvrtke CUK Ubezpieczenia, koja se bavi posredovanjem u osiguranju te predstavlja jedan od najvećih franšiznih sustava na poljskom tržištu u ovom području s više od 200 poslovnica.
Budući da zastupnici u osiguranju predstavljaju "široku" paletu proizvoda, za ispunjavanje novih uvjeta, objašnjava dalje Bilinski, bit će im potrebni novi alati, odnosno, nov i zahtjevan prodajni IT sustav. Uspostava takvog sustava je skupa i dugotrajna, što naročito može biti problematično za male igrače.
Jacek Bilinski objašnjava da će bez tih IT alata biti gotovo nemoguće zadovoljiti nove zakonske zahtjeve, posebice za samostalne agente koji nemaju takve tehničke mogućnosti.
Novi propisi predviđaju i konstantne obuke za prodavače u trajanju od 15 sati godišnje. – Organiziranje takvih obuka je također mnogo teže za nekog zastupnika nego za tvrtke i dobro ustrojene franšize poput naše, jer mi već imamo resurse, konferencijsku salu i profesionalne trenere – ističe Bilinski.
Nova regulativa će neminovno utjecati i potaknuti daljnju konsolidaciju na tržišištu osiguranja. Može se pretpostaviti da će sve više samostalnih prodavaca potražiti pomoć osiguravatelja koji svoju mrežu razvijaju kroz franšizu ili velikih tvrtki koje posreduju u osiguranju ne bi li na taj način dobili potrebnu tehničku potporu koja će povećati njihovu konkurentnost, a ujedno im omogućiti poslovanje sukladno propisima.
– Nova, vrlo kompleksna regulativa, povećava izazove koji stoje pred prodavačima osiguranja. Bez organizacijske potpore njima će biti teško odgovoriti na ovaj izazov. U tome vidim šansu za osiguravatelje koji svojim franšiznim partnerima pružaju potporu u različitim područjima: obukama, zapošljavanju, IT sustavima, marketingu, prodaji i postprodajnom procesu. U najkraćem, kompletnoj infrastrukturi – kaže Bilinski.
U zemljama ove regije franšizing u oblasti osiguranja još uvijek nije zaživio u pravoj mjeri niti među osiguravajućim tvrtkama, niti među posrednicima u osiguranju. Jedna od rijetkih osiguravajućih kuća koja je pak počela razvijati franšiznu mrežu u ovoj regiji jeste Uniqa osiguranje. Njeni su primatelji franšize upravo isticali da je sustavna potpora te poslovanje pod poznatim brandom najveća prednost poslovanja u franšiznom sustavu. Ne bi, stoga, čudilo da prodavači diljem Europe na nove zahtjeve odgovore upravo pridruživanjem poznatim franšiznim sustavima bilo da je davatelj sama osiguravajuća kuća ili neka poznata zastupnička tvrtka.
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Private loans without collateral
LEGIT XMAS LOAN OFFERING AND INVESTMENTS drbenjaminfinance@outlook.com Good day, I'm here to testify of how I got private health insurance hospital building completed loan...
Private loans without collateral
Nudimo sve vrste financijskih usluga uz pristupačne kamatne stope već od 2%. Naše ponude kreću se od minimalnog iznosa od 10.000,00 eura do maksimalnog iznosa od...
Velika usluga za mala poduzeća
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Private loans without collateral
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number...
Osigurani porodični biznis
Čestitke, ovo funkcioniše (s obzirom na okruženje neverovatno) perfektno. Bravo za hrabre preduzetne ljude u Srbiji.