Platne usluge bez granica

Paysera je moderna, inovativna tvrtka koja je spojila svjetove informacijskih tehnologija te financija tako što je kreirala i ponudila učinkovitu i pouzdanu platformu za transfer novca, mjenjačke poslove i procesing u području e-plaćanja. Usluge su dostupne bilo gdje, u bilo koje vrijeme, a koriste ih klijenti iz gotovo 180 zemalja. Tvrtka je osnovana 2004. u Litvi, da bi, s razvojem poslovanja, sjedište 2016. bilo premješteno u Veliku Britaniju.
Prema službenoj statistici, e-trgovina je na svjetskoj razini dosegla udio od 8,7 posto od ukupnog prometa u oblasti trgovine na malo. U narednim se godinama očekuje da ovaj udio raste po stopi od 20% godišnje. Međutim, osim plaćanja online, korisnici naloga tvrtke Paysera mogu čuvati i mijenjati novac u više od 30 valuta, po najpovoljnijim tečajevima, sigurno i lako vršiti transfer novca pomoću mobilne aplikacije te plaćati Paysera VISA karticom na POS terminalima i e-trgovinama diljem svijeta. Otvorenje računa je besplatno, a klijent dobiva i 30 besplatnih transakcija tijekom mjeseca, te besplatni transfer novca s drugim korisnicima Paysera naloga.
Kako je postala "savršeni saveznik" klijentima koji znaju i rado koriste sve metode e-plaćanja, Paysera je samo tijekom prošle godine zabilježila rast prodaje od 40%, dosegnuvši vrijednost od gotovo 5,3 milijuna eura. Među glavnim planovima tvrtke sada su proširenje kreditnih i leasing usluga te rast mreže – što uključuje i potragu za novim franšiznim partnerima. Paysera planira razviti mrežu diljem Europe i već je u potrazi za partnerima iz ove regije koji žele pokrenuti vlastiti posao te iskoristiti potencijal brzorastućeg tržišta e-plaćanja.
Potencijalni primatelj Paysera franšize dobiva sve što je potrebno za pokretanje i vođenje poslovanja u oblasti platnih usluga, pristup prekograničnim online transferima, platformu za e-plaćanja i vlasnički poslovni sustav. "Lokalni" sustav, međutim, u potpunosti je integriran u međunarodni Paysera sustav, pa primatelj dobiva priliku surađivati s međunarodnim bankama i ostalim poslovnim partnerima. Obuka te konstantna potpora u prilagodbi i poboljšanju usluga, marketingu i financijskom upravljanju, također su obavezan dio franšiznog paketa koji primatelj franšize dobiva ulaskom u Paysera sustav. S druge strane, poželjno je da partner ima određeno iskustvo u bankarskom ili financijskom sektoru, dobar ugled, ali i dovoljno kapitala koji bi pokrio ulaznu licencu, pokretanje posla i operativne troškove za prvih godinu dana – što podrazumijeva investiciju od 200.000 eura.
pročitajte članke

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.