Po svjetskim standardima

Tudors trgovina u Knez Mihailovoj u Beogradu
Turski brand Tudors, pod kojim se prodaju muške košulje i asesoar, prisutan je na tržištu Srbije tri godine zahvaljujući tvrtki BJN koja je primatelj master franšize za zemlje ove regije. Budući da je ovo mladi franšizni sustav, koncept se stalno poboljšava. To potvrđuje i ono što se događalo proteklih mjeseci, kada su dvije Tudorsove trgovine u Beogradu osvanule "u novom ruhu". – Vlasnik branda Tudors Yasar Ayaydin veliki je kreativac, usto i arhitekta po profesiji, te ne čudi što koncept želi približiti svjetskim standardima. Cilj novog koncepta je uvođenje trendova koji su prihvaćeni od strane mnogih svjetskih brandova – u prednjem planu trebaju biti proizvodi, odnosno roba, a ne sam namještaj. Osim toga, Tudors je zabilježio rast prodaje asesoara te su izgled trgovine i namještaja trebali biti prilagođen novoj ponudi – objašnjava Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN.
Novi će se koncept, po njegovu mišljenju, postupno uvoditi u sve Tudors trgovine.
Iako je za franšizne sustave uobičajeno da su standardi po pitanju vizualnog identiteta, a naročito izgleda trgovina, strogo definirani, Bojan Mitić objašnjava da je s davateljem franšize uspio razviti poseban partnerski odnos. Naime, franšizodavac je bio otvoren i htio je saslušati sugestije partnera iz Srbije, znajući da je Mitić već surađivao s različitim franšiznim sustavima (7camicie, Miss Roberta, Sportstaff, Quiz, List). – Dugo radimo s poznatim svjetskim brandovima i imamo puno iskustva u tom pogledu. Razne smo sugestije davali vlasniku branda Tudors, koje je rado prihvatio. Primjerice, sugerirali smo da neke trgovine trebaju imati "industrijski dizajn", s otvorenim stropovima, što je franšizodavac prihvatio i odluka se pokazala kao dobra. Zapravo, vrlo dobro surađujemo i uvijek je dobro slušati drugo mišljenje – kaže Bojan Mitić.
Tudors je poznat po košuljama za muškarce, ali u njegovoj prodaji sve značajniji udio zauzima asesoar poput kaiševa, kravata, leptir-mašni, sunčanih naočala, a odnedavno i parfema. Uz sve navedeno, u ponudi su i majice i džemperi.
Maloprodajnu mrežu u Srbiji uglavnom razvija tvrtka BJN, ali su, kako kaže Mitić, otvoreni i za druge modele suradnje, pa i davanje single-unit franšize. Kao što je Mitić ranije rekao, cilj Tudorsa jeste razviti mrežu kroz različite oblike "poslovnih modela koji vode do uspjeha". Napominje kako oni ne žele uspostaviti "pravila na papiru koja ne rade u praksi", pa će suradnja biti moguća samo ako postoji zajednički interes.
U Srbiji za sada djeluje 13 Tudors trgovina – u Beogradu, Novom Sadu, Vršcu, Kragujevcu, Kraljevu, Nišu, Leskovcu i Užicu.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .