Sajam u Dubaiju, prilika za promociju
Mini Pani, proizvođač i distributer duboko smrznutog mini-peciva, najrazvijeniju franšiznu mrežu ima u zeljama ove regije, međutim, već godinu dana ovaj franšizni sustav djeluje i u Dubaiju. Prije godinu dana Mini Pani je pronašao primatelja master franšize za ovo tržište, a pilot-prodajno mjesto otvoreno je u Etihad Mallu. Primatelj master franšize iz Dubaija upoznao se s konceptom Mini Pani pekarnica tijekom jedne posjete Beogradu. Mini Pani proizvodi se, tako, već godinu dana izvoze iz Srbije u Ujedinjene Arapske Emirate.
Kornelia Šild Ferenc, rukovoditeljica direkcije prodaje i marketinga u tvrtki Mini Pani, kaže da su se na ovu suradnju odlučili i zbog toga što je riječ o poduzetniku koji je već imao iskustva s franšiznim načinom poslovanja, u okviru druge branše. Kao primatelj master franšize, on ima obvezu franšiznu mrežu dalje širiti na teritoriju Ujedinjenih Arapskih Emirata, tako što će pronalaziti nove franšizne partnere, spremne otvoriti te voditi Mini Pani pekarnicu.
Shodno dosadašnjoj strategiji tvrtke, Mini Pani je iskoristio priliku za promociju i sudjelovao na nedavno održanom sajmu Speciality Food Festival u Dubaiju – bio je ovo način da se lokalno tržište što bolje upozna s Mini Pani proizvodima, ali i mogućnostima koje pruža poslovanje kroz franšizu.
Kornelia Šild Ferenc kaže da su se predstavnici tvrtke iz Subotice pridružili primatelju master franšize na sajmu kako bi ga podržali u pregovorima s potencijalnim partnerima.
– Tijekom sajma bio je veliki interes za Mini Pani proizvode i za suradnju u franšiznom sustavu. Pregovori su u tijeku za otvorenje još jednog prodajnog mjesta u sklopu drugog shopping malla – kaže ona.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?