Subway danas ima više od 21.000 primatelja franšize – pri čemu, 70% primatelja vodi više od jednog restorana. Među njima su oni koji u svom franšiznom portfelju imaju 100 ili više Subway restorana.
Utorak
12.12.2017
Nakon što je 2016. najavio da će promijeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, pokreće promjene koje će utjecati i na interijer i na meni restorana.
 

Prvi put u posljednjih 20 godina Subway potpuno osvježava svoj vizualni identitet, tako da će, pored novog logotipa, predstaviti i novi dizajn interijera, ali i određena tehnička rješenja koja polako postaju dio standardne "ponude" restorana brze usluge. Sve to je dio globalne strategije kojom američki lanac nastoji "poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo", navodi se u službenom priopćenju tvrtke.

U praksi to znači da će poduzetnici ili investitori koji sada kupe Subway franšizu, otvoriti restoran prema standardima novog dizajna – što će vrijedeti i za zainteresirane iz Hrvatske, gdje Subway trenutačno traži nove primatelje franšize. No, promjene će utjecati i na sve postojeće Subway restorane, a početkom 2018. godine vlasnici bi restorana trebali početi s renoviranjem. Ono što treba naglasiti jest da tvrtka Subway nema niti jedan restoran u svom vlasništvu – sve restorane, zapravo, vode primatelji Subway franšize, pa će se, shodno tome, financijski teret renoviranja naći u paketu njihovih obveza. Iz tvrtke, međutim, poručuju da će primateljima franšize biti ponuđeni vrlo primamljivi poticaji te "povoljni cjenovni paketi" za smanjenje ove investicije, naglašavajući da je većina franšiznih partnera rado prihvatila nova rješenja.

Nadahnuće nadohvat ruke

Prema najavama iz tvrtke, novi dizajn restorana podrazumijeva uvođenje svijetlih boja – bijele, žute, zelene, namještaja jednostavnih linija te bolje rasvjete. Inspiraciju za paletu boja tvrtka je, između ostalog, potražila u svježem povrću koje se svakodnevno koristi za pravljenje Subway sendviča, a da bi mušterije imale i "vidljiv dokaz" da je povrće zaista svježe te da se reže na licu mjesta (kako se to, inače, radi otkad Subway postoji), u nove Subway restorane bit će smješetene i otvorene vitrine sa svježim povrćem.

Osim modernijeg interijera, Subway restorani će dobiti i digitalne kioske za brzo naručivanje, tako da kupci koji nemaju vremena ili ne žele čekati u redu mogu "napraviti" i poručuti sendvič preko displaya, a narudžbu zatim preuzeti na zasebnom pultu. Tehnički detalji, poput mnoštva utičnica i bežične internetske mreže, također postaju obvezne značajke restorana. Uz novi dizajn, kako se najavljuje, Subway planira sljedeće godine uvesti i nove stavke na meni, pa će se u ponudi naći i salata pico de gallo, bezglutensko pecivo te veći izbor kava.

Fotografija: Subway

U korak s vremenom

Ove su promjene rezultat globalnog trenda, ali i naše odluke da Subway, kao sustav, bude potpuno transparentan. Ne samo što pazimo da su sve namirnice uvijek svježe i da je hrana sigurna, već smo postigli da se više ne koriste umjetne boje, konzervansi ili arome u našim proizvodima, a tvrtka konstantno radi na smanjenju i potpunom izbacivanju mesa koje je tretirano antibioticima. Prema istraživanju provedenom u SAD-u, Subway je ove godine bio jedan od lanaca koji je napravio najveći pomak po tom pitanju – objašnjava za naš portal Vladimir Hanula, primatelj Suway franšize i vlasnik restorana koji je u travnju 2017. otvoren u Arena Centru u Zagrebu.

Hanula kaže da je Subway, sukladno tome, prošle godine promijenilo i slogan – umjesto Eat Fresh, sada je u upotrebi Be Fresh. – Vidi se potpuna promjena stava, koja ne obuhvaća samo pitanje hrane, već i ukupni odnos prema kupcima. Da bismo pokazali što znači transparentnost te da stojimo iza onoga što kažemo, na svakom pakiranju naših proizvoda, na svakoj deklaraciji, točno su navedeni svi sastojci, a što je najvažnije – sve su to prirodni sastojci za koje je kupac čuo, nema onoga što ne on razumije ili ne zna što je to – objašnjava Hanula i dodaje da se Subway u tome i izdvaja od sličnih koncepata na tržištu.


Popularno na forumu

Sa terena do franšize

I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...

4 komentara
zadnji 21.03.2024
Sa terena do franšize

POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...

4 komentara
zadnji 18.03.2024
Investirati u razvoj franšize

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

8 komentara
zadnji 11.02.2024
Pizza Hut stiže u Hrvatsku

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

13 komentara
zadnji 11.02.2024
Pizza Hut stiže u Hrvatsku

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

13 komentara
zadnji 11.02.2024
Bez želje, nema uspjeha

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

1 komentara
zadnji 26.01.2024
Sa terena do franšize

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

4 komentara
zadnji 18.01.2024
Pizza Hut stiže u Hrvatsku

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

13 komentara
zadnji 18.01.2024