Put do zajedničke vizije
Svaka tri mjeseca Suhi by A’s organizira okupljanje primatelja franšize s timom iz Amerike
Sushi by A’s franšizni je koncept iz SAD-a, koji od 2014. posluje i na teritoriju Hrvatske i Slovenije, a podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovinskih objekata. Primatelj franšize za spomenuta tržišta je Grupo Ohana, koja je na taj način omogućila ljubiteljima ovog specijaliteta s Dalekog istoka da ga kupuju i jedu mimo restorana. Maloprodajnu mrežu za sada razvijaju unutar Špara i Konzuma, kroz franšizni model poslovanja (davanjem single unit franšize). Tako, u Hrvatskoj i Sloveniji, trenutačno posluje 13 primatelja Suhi by A’s franšize, koji upravljaju s dva ili tri prodajna mjesta.
Budući da je, kako kažu u tvrtki Ohana, učenje pripreme sushija samo 50 odsto posla kada je riječ o franšiznom poslovanju, za svoje primatelje organiziraju redovite sastanke. To, zapravo, jest oblik stalne potpore davatelja franšize kojom se poslovanje unapređuje, a suradnja i povjerenje jačaju.
Nedavno je jedno takvo okupljanje održano u Zagrebu na kojem je, uz primatelje franšize, sudjelovao i vlasnik koncepta Sushi by A’s iz SAD-a Ante Obuljen sa svojim timom.
– Svaka tri mjeseca organiziramo druženje primatelja franšize s vlasnikom koncepta i njegovim timom iz Amerike. Na prezentacijama i sastanku sa svim sushi chiefovima razgovara se o daljnjim koracima u unapređenju posla, usavršavanju ne samo pripreme sushija, već i poslovnog dijela cijele priče – kaže Danijel Grlić, direktor Grupo Ohana, zadužen za Hrvatsku i Sloveniju i glavni menadžer za cijelu Europu.
Prema riječima Grlića, na tim sastancima prezentiraju se novi proizvodi koji se uvode na tržište, ali razgovara i o različitim prodajnim aktivnostima.
– Tako, na primjer, odnedavno imamo organiziranu promo prodaju svake srijede na nivou cijele Hrvatske, što je novina koju smo na sastanku predstavili našim primateljima franšize – objašnjava Grlić.
Na posljednje održanom okupljanju krajem veljače ove godine nagrađen je i primatelj koji je ostvario najveći rast prodaje u 2017. godini, a predstavljeni su i rezultati poslovanja u protekle dvije godine i plan poslovanja za ovu godinu. – Znamo da su svi primatelji franšize neovisna pravna lica, no mi smo ipak dio jednog tima i radimo skupa. Zato se redovito okupljamo, razmenjujemo iskustva, razgovaramo o problemima, novim idejama, recepturama. Kroz službeni i neslužbeni dio sastanka razvijamo zajedničku viziju tima kao cjeline – kaže Grlić.
Foto: Sushi by A’s
Kako je već spomenuto, u temelju ovog franšiznog sustava je priprema i prodaja sushi proizvoda i to u unutar trgovinskih lanaca. Naime, u okviru odabranih trgovina postavljaju se rashladne vitrine Sushi by A’s, u kojima se sushi prezentira i prodaje. Za sada, suradnja je uspostavljena s Konzumom i Sparom. Partnerstvo s trgovinskim lancima osigurava davatelj franšize Grupo Ohana, a mreža se dalje razvija pronalaženjem pojedinačnih franšiznih partnera. Davatelj franšize, međutim, obezbjeđuje i svu ostalu opremu potrebnu za rad – rashladne vitrine, radne ploče, skladišni prostor... Prodaja se obavlja preko blagajni trgovniskih lanaca, što znači da primatelj franšize ne mora imati ni fiskalnu blagajnu. Za redovito snabdjevanje svim potrebnim sastojcima zadužen je također davatelj franšize. Zbog svega spomenutog, kažu u tvrtki, franšizni koncept Sushi by A’s izdvaja se kao izuzetno povoljna poslovna prilika, koja od primatelja franšize ne zahtijeva ni mnogo brige po pitanju lokacije niti preterano velika ulaganja.
pročitajte članke
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
/14.07.2023
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?