Taktički potez
Militaria, u čijem je vlasništvu brand Military Shop, nastala je kao odgovor na potrebe tržišta zaštitne i taktičke opreme još 1996. godine. U to vrijeme, kako kažu u ovoj tvrtki, nije bilo ni sličnih proizvoda ni poduzeća te tržište nije bilo preopterećeno. Osim toga, već tada su razmišljali o drukčijem konceptu rada te širenju maloprodaje putem partnerskog sustava.
– Razvoj partnerske mreže bio je logičan korak nakon jačanja poslovanja i rasta udjela na tržištu. Naši prvi partneri bili su malopradajne trgovine na domaćem tržištu koje same nisu bile u mogućnosti kupiti robu iz asortimana koji smo mi nudili. Vrlo brzo, zbog bliskosti sa susjednim zemljama, što po jeziku, što po preferencijama, partnere smo nalazili i u regiji – Makediniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori – objašnjava Nemanja B. Antić, direktor tvrtke Militaria.
Potraga za partnera, kako kaže, nije bila jednostavna, pogotovo za one u inozemstvu. – Odabir partnera zahtijeva mnogo strpljenja i pažnje jer je vrlo bitno naći prave ljude na koje se uvijek možete osloniti – kaže on te dodaje da je za uspješnu suradnju potrebno pronaći pouzdane ljude spremne na rad i izazove koji svakodnevno iskrsavaju na tržištu. – Povjerenje se polagano gradi, pa razvoju naše suradnje posvećujemo veliku pažnju. Povjerenje, međtim, mora biti uzajamno – kaže Antić.
Kada se radi o podršci koju pružaju svojim partnerima, Militaria omogućuje redovnu isporuku robe, a asortiman odabiru zajedno, na temelju zajedničke procjene. Trude se prenijeti cjelokupno znanje u pogledu nabave i isporuke robe, brige o kupcima, oglašavanju i financiranju poslovanja. – Podrazumijeva se da je najveća podrška partnerima potrebna na samom početku suradnje, a da kasnije veći dio posla obavljaju samostalno, jer su se upoznali s poslom. Za nas, jedna od najvažnijih stvari u poslovanju je stjecanje povjerenja kupaca, a očekujemo da naši partneri grade odnos povjerenja s kupcima kao i mi. Naši suradnici predstavljaju naš brand i pozitivno iskustvo potrošača nam je stoga vrlo važno – objašnjava.
S razvojem e-trgovine, i Militaria je veći dio svog poslovanja vezala za online prodaju, kako na domaćem tržištu, tako i u inozemstvu. – Praktički, razvijamo tri kanala prodaje, imamo suradnju s državnim institucijama, privatnim tvrtkama, partnerima, ali i online prodaju te robu distribuiramo na pojedinačne adrese na bilo kojoj lokaciji u zemlji – objašnjava Antić.
Asortiman u Military Shopu je raznolik i sastoji se od brandova lokalnih proizvođača te poznatih svjetskih marki. – Mnogi su domaći proizvođači upravo preko nas uspjeli plasirati svoje proizvode i postali prepoznatljivi na tržištu. Naši uvjeti nisu zahtjevni – partner mora poštivati rokove isporuke i osigurati dovoljne količine kako bi roba što prije došla do kupca. Od stranih brandova ponudili smo neke od najpoznatijih – YDS, Pentagon, Brandit, Artra, Saber Red i mnoge druge. Asortiman uključuje i proizvode koje sami proizvodimo, poput balističke zaštite – kaže on.
Militaria planira nastaviti širenje poslovanja u drugim zemljama, ali, prema Antiću, vrlo su oprezni, analiziraju potencijalna tržišta i temeljito rade na planu razvoja.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .