Čisto na Balkanu

Prvu franšiznu čistionicu otvorili su nedavno u Skoplju u Makedoniji, dok su u Rumunjskoj preuzeli sedam čistionica za kemijsko čišćenje branda Top Clean.
Ovom akvizicijom, 5asec je u Rumunjskoj proširio mrežu na 22 kemijske čistionice, koje se, osim Bukurešta, mogu naći u još sedam gradova Rumunjske. Do kraja ove gdoine planiraju otvoriti još pet čistionica na ovom tržištu.
Dry Cleaning Services Holdings nastavio je širiti poslovanje i u drugim balkanskim zemljama te u Grčkoj ima 32, Srbiji sedam, a u Hrvatskoj tri 5asec čistionice.
5asec je francuski brand, nastao 1968. godine. Danas je prisutan u više od 30 zemalja širom svijeta s oko 2.000 čistionica, mrežu širi izravno i kroz franšizu. Dry Cleaning Services Holdings ciparska je tvrtka, nositelj master franšize branda 5asec za područje Balkana.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.