Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca
U svijetu tzv. fast fashion brandova japanski se Uniqlo pojavio kao pažnje vrijedan izbor, i doista je riječ o brandu koji posljednjih godina polako osvaja svijet. Prema podacima iz kolovoza prošle godine, pod ovim brandom u Japanu je poslovala 831 trgovina, što uključuje i 41 franšiznu trgovinu. Van Japana, posluje više od tisuću trgovina, od čega najveći broj u Kini, uključujući Hong Kong i Tajvan, a zatim u Južnoj Koreji, jugoistočnoj Aziji i Oceaniji. U Europi i Sjedinjenim Američkim Državama postoji nekoliko desetaka trgovina, gdje namjeravaju dodatno ojačati svoje pozicije.
Kada je riječ o Europi, Uniqlo ima velike planove. Godine 2017. tvrtka je zabilježila profitabilno poslovanje na Starom kontinentu. – Planiramo otvoriti nekoliko trgovina u većim europskim gradovima, kao i ulazak na nova tržišta – navodi se na službenoj stranici ove tvrtke.
Planovi za ulazak na nova tržišta već će biti ispunjeni krajem kolovoza, budući da je tvrtka nedavno potvrdila da će otvoriti prvu Uniqlo trgovinu u Švedskoj u Stockholmu, a potom u Nizozemskoj u Amsterdamu. – Ulazak na nizozemsko tržište u skladu je s našim planovima jačanja prisutnosti u zemljama Beneluxa, što će biti naš sljedeći korak – izjavio je Taku Morikawa, CEO tvrtke UNIQLO Europe.
Naime, Uniqlo je već prisutan u Belgiji gdje je, prema izvješću iz veljače ove godine, imao tri trgovine. Od drugih zemalja Europe, japanski brand već djeluje u Rusiji, Njemačkoj, Francuskoj, Belgiji, Španjolskoj i Velikoj Britaniji, a da bi pospješili širenje u Europi i SAD-u, tvrtka namjerava u narednom periodu pokrenuti proizvodnju u suradnji s tvornicama koje su bliže maloprodajnim mjestima na ova dva tržišta. Za sada se garderoba ovog branda proizvodi u Kini, Vijetnamu, Bangladešu i Indoneziji u suradnji s partnerskim tvornicama.
Kada je riječ o dalekim tržištima, također je najavljeno otvaranje prve trgovine u Indiji za 2019. godinu.
Uniqlo je osnovao Tadashi Yanai, trenutačno drugi najbogatiji čovjek u Japanu s bogatstvom koje je Forbes procijenio na 16,4 milijarde dolara. Prva Uniqlo trgovina otvorena je 1984. godine u Hirošimi. Matična tvrtka Fast Retailing Co., u čijem je vlasništvu brand Uniqlo, danas vodi najveći lanac trgovina odjećom u Aziji i treći na svijetu, slijedeći švedski brand H&M te španjolsku tvrtku Inditex.
Uniqlo je prepoznat kao brand odjeće minimalističkog dizajna i odlične kvalitete. Posljednjih godina, u nastojanjima da se izdvoji od ostalih popularnih, cjenovno povoljnih brandova, počeli su koristiti inovativne i visokokvalitetne materijale, pored toga što su za određene kolekcije angažirali nekolicinu renomiranih dizajnera. Naziv je branda stvoren kombiniranjem riječi unique i clothing (jedinstveno i odjevanje), što predstavlja osnovnu "filozofiju" ovog branda.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .