Lako do restorana
Spomenutu „privlačnost“ ova dva izvorno latvijska franšizna koncepta duguju sretnoj kombinaciji inovativnosti i isplativosti. Za goste, ona se ogleda u načinu naručivanja, plaćanja i široj mogućnosti izbora, za vlasnike biznisa – u mogućnosti preciznog praćenja zaliha i naplate potrošenog.
Naime, kada uđe u jedan od Easy restorana, gost dobiva magnetsku karticu s virtualnim novcem, što mu omogućuje da sam toči piće s posebno dizajniranog zida s pićima. To znači da ne mora čekati na uslugu konobara, a za precizno odmjeravanje natočenog pića koristi se automatizirani sustav za doziranje i točenje. Gost, stoga, dobiva priliku natočiti pića onoliko koliko želi, pa bilo da je riječ o minimalnim količinama, tek za kušanje. – Natočena količina određuje cijenu, a gost plaća tek na kraju večeri – kaže direktor grupacije Peteris Ozols ističući da je samoposlužni zid s pićima i jedna od atrakcija Easy restorana.
U Easy Wine-u nudi se 60 različitih vina, u Easy Beer-u oko 200 vrsta piva. – Ovo je odlična prilika za goste koji žele, na primjer, kušati čašu nekog dobrog i skupog vina koje inače ne bi kupili, jer boca vina u prodavaonici može koštati i do 30 eura. S druge strane, s pozicije biznisa, teško je postići uspjeh ako prodajete isključivo skupa vina, jer većina ljudi pije vina iz srednje cjenovne kategorije. Mi smo napravili optimalnu ponudu – kaže Ozols.
Proces automatizacije ne ide na ruku samo potrošačima, nego i vlasnicima restorana – u ovom slučaju, budućim primateljima franšize. Osim što je neusporedivo brža, samoposluga smanjuje i potrebu za dodatnim osobljem, a podjednako je važno i to što se svaki mililitar natočenog pića precizno bilježi. Na taj način, kako smo već spomenuli, prate se količine zaliha i naplata potrošenog.
– Oba su koncepta dokazano održiva i profitabilna, nevezano za doba godine ili sezone najveće posjećenosti – kaže Ozols, dodajući da nije iznenađen što svakodnevno dobivaju mnogo upita za franšizu. Za poduzetnike koji se odluče za kupnju franšize, prednost je što su svi poslovni procesi pri vođenja restorana detaljno opisani i unijeti u operativni priručnik, pored toga što su razvijeni i testirani razni alati za potporu, kao i programi obuke za primatelje franšize.
U pokretanje Easy Wine ili Easy Beer restorana treba investirati oko 150.000 eura. Polovica tog iznosa odlazi na poslovni softver i svu potrebnu opremu za bar i kuhinju, a davatelj franšize kaže da partnerima nude i povoljniju opciju – davanje opreme na leasing. – U prosjeku, naši restorani počinju raditi "u plusu" nakon dva mjeseca poslovanja. Olakšavajuća je okolnost i to što su primatelji franšize u prva tri mjeseca oslobođeni obveze plaćanja franšizne naknade, tako da je ovo obično period za koji dostignu ciljanu zaradu – podsjeća Juris Roganovs, zadužen za razvoj franšizne mreže na međunarodnim tržištima.
Zbog atraktivnog koncepta te velikog interesa za franšizu, Roganovs očekuje da bi se u skorije vrijeme Easy Wine ili Easy Beer restorani mogli otvoriti u Pragu, Varšavi, Budimpešti, Rotterdamu, Oslu, Moskvi, Dubai, ali i Beogradu.

pročitajte članke

Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?
Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer prava su atrakcija za stanovnike i turiste glavnog grada Latvije. Što ovu franšizu čini tako posebnom?
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.
Broj franšiza na tržištu polako, ali postojano raste. Ključno je pitanje kako odabrati pravu, a dobre savjete daje Marek Halfar, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system Češka
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?