Kava iz New Orleansa za cijeli svijet
Osim toga što slavi 40 godina postojanja te otvaranje stote kafeterije, PJ's Coffee će se pridružiti i obilježavanju tri stoljeća od osnutka New Orleansa, grada u kojem je brand i ponikao. Kao što dolikuje jubilejima, PJ's Coffee najavljuje da će u ponudu uvrstiti ograničenu liniju proizvoda – dva nova napitka od kave te specijalnu mješavinu koja će se u kafeterijama "premijerno" pojaviti 29. rujna, na dan kada se u SAD-u obilježava Nacionalni dan kave. Ovo će, kako ističu u tvrtki, ujedno biti i dobra prilika za nastaviti s jačanjem branda, osvajanjem novih tržišta te novih franšiznih ugovora.
U prethodne je dvije godine, naime, PJ's Coffee na matičnom tržištu otvorio 30 kafeterija, a "jubilarnu", stotu, otvorit će ove jeseni u Pearlandu u Texasu – tempo rasta koji u povijesti lanca do sada nije zabilježen, iako se PJ's franšizno razvija još od 1989. Tome su, smatraju u tvrtki, doprinijele i značajne promjene u izgledu kafeterija, logotipa, kao i proširenje ponude. Tvrtka je krajem 2017. potpisala i prve franšizne ugovore za tržišta izvan Amerike, tako da lanac iz New Orleansa danas ima kafeterije u Kuvajtu i Vijetnamu, dok se pregovori vode i za tržište Malezije.
U usporedbi s drugim, poznatijim američkim lancima, PJ's Coffee je i dalje relativno "mali igrač", no, kako ističu u tvrtki, u industriji proizvodnje i prodaje kave, koja na svjetskoj razini generira 100 milijardi dolara godišnje, ima mjesta za sve. Proširenje će se nastaviti, kako objavljuju, na tržištima u zemlji i inozemstvu. To uključuje i zemlje Europe, a franšizne partnere traže i za zemlje ove regije.
Primatelj bi franšize, prije svega, trebala biti jaka, marketinški orijentirana tvrtka koja posluje u sektorima povezanim s hranom, a presudno je da ima dovoljno kapitala za uzimanje master franšize i otvaranje najmanje pet kafeterija. Od primatelja se očekuje osigurati atraktivne nekretnine i lokacije za kafeterije, a ovisno o franšiznom formatu (kiosk ili klasična kafeterija), lokali bi trebali imati od 30 do 150 m2. Potpora matične tvrtke iz SAD-a uključuje obuku, pomoć pri izboru lokacije, marketinga i svih drugih aspekata poslovanja. Obuka će biti organizirana u SAD-u, u trajanju od dva do četiri tjedna i bit će obvezna za sav menadžerski kadar.
PJ's Coffee poznat je po širokoj ponudi toplih, hladnih i ledenih kava te napitaka od kave, pri čijoj se pripremi koriste samo zrna vrhunske kvalitete – točnije, tek 1% zrna najkvalitetnije arabice. Razvili su jedinstvenu tehniku prženja kave za hladne napitke te posebni postupak hladnog cijeđenja koji omogućuje da kava zadrži pun, bogat okus, uz drastično smanjenje stupnja kiselosti. Ovaj je proces, zapravo, usavršila Phyllis Jordan, osnivačica i vlasnica prve PJ's kafeterije – proces koji se i dan-danas koristi za spravljanje svih hladnih PJ's napitaka od kave. Prva PJ's kafeterija otvorena je 1978. godine. Od 2008. lanac je u vlasništvu tvrtke Ballard Brands koju vode braća Paul, Steven i Scott Ballard (fotografija 3/3).

pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?