Premium segment viši od prosjeka

Rezultati prodaje Subwaya po isteku prve godine rada u Hrvatskoj pokazaju zanimljive trendove na hrvatskom tržištu. Najtraženiji sendvič kod hrvatskih kupaca u protekloj godini bio je ChickenTeriyaki u varijanti 15 cm (6-inch), a prema statistici iz Subwaya, svaki četvrti naručeni sendvič bio je upravo ChickenTeriyaki.
– U prvoj godini rada Subwaya u Hrvatskoj zamijetili smo vrlo zanimljive trendove – Hrvati su vrlo osviješteni i upoznati s nutritivnim vrijednostima naših sendviča, pa se stoga u velikoj mjeri traže sendviči koji imaju povoljan omjer sastojaka te dobre nutritivne vrijednosti – kaže Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Hanula dodaje te objašnjava: – Zanimljiv je i podatak kako se više kupaca, njih 57%, odlučuje za manji, 15 cm sendvič, a veći, 30 cm Footlong sendvič bira 43% kupaca. Ovaj podatak nam s jedne strane govori kako su naši sendviči vrlo dobro količinski odmjereni, a s druge ponovno potvrđuje Hrvate kao dobro osviještene po pitanju količine unosa hrane u organizam.
Ljestvica najpopularnijih Subway sendviča u Hrvatskoj
– Također, naše prodajne statistike kažu kako je od otvorenja restorana u Hrvatskoj najviše narudžbi realizirano u našem premium segmentu. Na ulazu na neko tržište, naša početna očekivanja temeljimo na uobičajenoj praksi sa sličnih tržišta, a ta praksa kaže da se kupci, posebno u početku, odlučuju za klasične, manje egzotične okuse. U Hrvatskoj to od samog početka nije slučaj i vrlo nam je ugodno iznenađenje potvrda da Hrvatska po izboru hrane pozitivno odskače od prosjeka EU te kupci radije biraju kvalitetu ispred kvantitete – ističe Hanula.
Najznačajniji zaključci Subwaya u Hrvatskoj:
- Najpopularniji sendvič je ChickenTeriyaki, s 26-postotnim udjelom, najvišim u regiji
- Steak sendvič neočekivano je znatno popularniji no u ostatku regije
- Najpopularniji kolačić je DoubleChocolateCookie
- Više od 30% gostiju Subwaya u Hrvatskoj su turisti
Trenutno je u Hrvatskoj otvoren jedan restoran Subway – u “foodcourtu” Arena Centra u Zagrebu. Ovaj se restoran prostire na 56 kvadrata i nudi sendviče, wraps, salate, juhe, kekse, kavu i bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između tri milijarde kombinacija. Svaki se dan nudi i specijalitet dana – Sub of The Day.
Subway je trenutno u procesu otvorenja još jednog restorana u Zagrebu, a u planu ostaje i daljnje širenje u druge hrvatske gradove.Više informacija o otvaranju vlastitog Subway restorana dostupno je na Facebook stranici: www.facebook.com/SubwayDevelopmentHrvatska.
pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Snažan rast u UK
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Partnerstvo ubrzava rast
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Partnerstvo ubrzava rast
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Novo ime u svijetu kave
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Piletina i franšiza u američkom stilu
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Pet preduvjeta za uspjeh
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Pet preduvjeta za uspjeh
Pozdrav pozdrav svima. Moje ime je Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila zajam od 50,000 eura uz 3%...
Sa terena do franšize
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...