Premium segment viši od prosjeka

Rezultati prodaje Subwaya po isteku prve godine rada u Hrvatskoj pokazaju zanimljive trendove na hrvatskom tržištu. Najtraženiji sendvič kod hrvatskih kupaca u protekloj godini bio je ChickenTeriyaki u varijanti 15 cm (6-inch), a prema statistici iz Subwaya, svaki četvrti naručeni sendvič bio je upravo ChickenTeriyaki.
– U prvoj godini rada Subwaya u Hrvatskoj zamijetili smo vrlo zanimljive trendove – Hrvati su vrlo osviješteni i upoznati s nutritivnim vrijednostima naših sendviča, pa se stoga u velikoj mjeri traže sendviči koji imaju povoljan omjer sastojaka te dobre nutritivne vrijednosti – kaže Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Hanula dodaje te objašnjava: – Zanimljiv je i podatak kako se više kupaca, njih 57%, odlučuje za manji, 15 cm sendvič, a veći, 30 cm Footlong sendvič bira 43% kupaca. Ovaj podatak nam s jedne strane govori kako su naši sendviči vrlo dobro količinski odmjereni, a s druge ponovno potvrđuje Hrvate kao dobro osviještene po pitanju količine unosa hrane u organizam.
Ljestvica najpopularnijih Subway sendviča u Hrvatskoj
– Također, naše prodajne statistike kažu kako je od otvorenja restorana u Hrvatskoj najviše narudžbi realizirano u našem premium segmentu. Na ulazu na neko tržište, naša početna očekivanja temeljimo na uobičajenoj praksi sa sličnih tržišta, a ta praksa kaže da se kupci, posebno u početku, odlučuju za klasične, manje egzotične okuse. U Hrvatskoj to od samog početka nije slučaj i vrlo nam je ugodno iznenađenje potvrda da Hrvatska po izboru hrane pozitivno odskače od prosjeka EU te kupci radije biraju kvalitetu ispred kvantitete – ističe Hanula.
Najznačajniji zaključci Subwaya u Hrvatskoj:
- Najpopularniji sendvič je ChickenTeriyaki, s 26-postotnim udjelom, najvišim u regiji
- Steak sendvič neočekivano je znatno popularniji no u ostatku regije
- Najpopularniji kolačić je DoubleChocolateCookie
- Više od 30% gostiju Subwaya u Hrvatskoj su turisti
Trenutno je u Hrvatskoj otvoren jedan restoran Subway – u “foodcourtu” Arena Centra u Zagrebu. Ovaj se restoran prostire na 56 kvadrata i nudi sendviče, wraps, salate, juhe, kekse, kavu i bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između tri milijarde kombinacija. Svaki se dan nudi i specijalitet dana – Sub of The Day.
Subway je trenutno u procesu otvorenja još jednog restorana u Zagrebu, a u planu ostaje i daljnje širenje u druge hrvatske gradove.Više informacija o otvaranju vlastitog Subway restorana dostupno je na Facebook stranici: www.facebook.com/SubwayDevelopmentHrvatska.
pročitajte članke

Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.
– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! No, shvatili smo da kupnja Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i potporu regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga tko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primatelj Subway franšize
Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?
Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.
Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.
Broj franšiza na tržištu polako, ali postojano raste. Ključno je pitanje kako odabrati pravu, a dobre savjete daje Marek Halfar, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system Češka
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?