Premium segment viši od prosjeka
Rezultati prodaje Subwaya po isteku prve godine rada u Hrvatskoj pokazaju zanimljive trendove na hrvatskom tržištu. Najtraženiji sendvič kod hrvatskih kupaca u protekloj godini bio je ChickenTeriyaki u varijanti 15 cm (6-inch), a prema statistici iz Subwaya, svaki četvrti naručeni sendvič bio je upravo ChickenTeriyaki.
– U prvoj godini rada Subwaya u Hrvatskoj zamijetili smo vrlo zanimljive trendove – Hrvati su vrlo osviješteni i upoznati s nutritivnim vrijednostima naših sendviča, pa se stoga u velikoj mjeri traže sendviči koji imaju povoljan omjer sastojaka te dobre nutritivne vrijednosti – kaže Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Hanula dodaje te objašnjava: – Zanimljiv je i podatak kako se više kupaca, njih 57%, odlučuje za manji, 15 cm sendvič, a veći, 30 cm Footlong sendvič bira 43% kupaca. Ovaj podatak nam s jedne strane govori kako su naši sendviči vrlo dobro količinski odmjereni, a s druge ponovno potvrđuje Hrvate kao dobro osviještene po pitanju količine unosa hrane u organizam.
Ljestvica najpopularnijih Subway sendviča u Hrvatskoj
– Također, naše prodajne statistike kažu kako je od otvorenja restorana u Hrvatskoj najviše narudžbi realizirano u našem premium segmentu. Na ulazu na neko tržište, naša početna očekivanja temeljimo na uobičajenoj praksi sa sličnih tržišta, a ta praksa kaže da se kupci, posebno u početku, odlučuju za klasične, manje egzotične okuse. U Hrvatskoj to od samog početka nije slučaj i vrlo nam je ugodno iznenađenje potvrda da Hrvatska po izboru hrane pozitivno odskače od prosjeka EU te kupci radije biraju kvalitetu ispred kvantitete – ističe Hanula.
Najznačajniji zaključci Subwaya u Hrvatskoj:
- Najpopularniji sendvič je ChickenTeriyaki, s 26-postotnim udjelom, najvišim u regiji
- Steak sendvič neočekivano je znatno popularniji no u ostatku regije
- Najpopularniji kolačić je DoubleChocolateCookie
- Više od 30% gostiju Subwaya u Hrvatskoj su turisti
Trenutno je u Hrvatskoj otvoren jedan restoran Subway – u “foodcourtu” Arena Centra u Zagrebu. Ovaj se restoran prostire na 56 kvadrata i nudi sendviče, wraps, salate, juhe, kekse, kavu i bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između tri milijarde kombinacija. Svaki se dan nudi i specijalitet dana – Sub of The Day.
Subway je trenutno u procesu otvorenja još jednog restorana u Zagrebu, a u planu ostaje i daljnje širenje u druge hrvatske gradove.Više informacija o otvaranju vlastitog Subway restorana dostupno je na Facebook stranici: www.facebook.com/SubwayDevelopmentHrvatska.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Prva franšizna trgovina njemačkog modnog branda s.Oliver otvorena je u Bosni i Hercegovini.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I started receiving alert of cash been transferred from my account immediately I had to rush down to the bank to know what's happening I was told that my funds got wired out of...
Zaradi na jeftinoj kavi
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Više od talijanskog restorana
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Papa John's osvaja Kinu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšizni „boost“
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Snažan rast u UK
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Partnerstvo ubrzava rast
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Novo ime u svijetu kave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...