Strateško prepuštanje poslovanja

Kako je priopćeno iz Starbucksa, Alsea će preuzeti upravljanje mrežom od 260 kafeterija u Francuskoj, Belgiji, Nizozemskoj i Luksemburgu, što uključuje 83 kafeterije koje su u direktnom vlasništvu Strabucksa te 177 lokala koji su u rukama nositelja licence ili primatelja franšize. Međutim, sporazum ne pokriva samo postojeće, već i sve buduće kafeterije koje će biti otvorene u tim zemljama.
Ovo je, kako objašnjava predsjednik grupe Starbucks International John Culver, strateški potez koji treba ubrzati rast mreže na spomenutim tržištima, ali će, kako primjećuju analitičari, i značajno smanjiti troškove američkog giganta.
S druge strane, prepuštanje poslovanja tvrtki Alsea nije slučajnost, budući da se ova tvrtka, sa sjedištem u Meksiku, pokazala iskusnim i pouzdanim partnerom. Alsea već upravlja mrežom od 900 Starbucks kafeterija u Argentini, Čileu, Kolumbiji, Meksiku i Urugvaju, pored toga što je primatelj franšize i za američke brandove Burger King, Domino's Pizza, California Pizza Kitchen, The Cheesecake Factory i Chili's.
Starbucks, osim toga, najavljuje još nekoliko izmjena. Centar za potporu iz Amsterdama, kojem su se obraćali Starbucksovi nositelji licence i primatelji franšize, bit će premješten u London, gdje se već nalazi Starbucksovo regionalno sjedište.
Iako će centar u u Amsterdamu biti zatvoren, iz Starbucksa poručuju da će postojeća tvornica za prženje kave, koje se također nalazi u Nizozemskoj, i dalje opskrbljivati sve kafeterije u Europi.
Ova "nova struktura", kako objašnjava Martin Brok, predsjednik Starbucksovog ogranka za Europu, Bliski istok i Afriku, "bit će kulminacija dugotrajnog i promišljenog procesa koji će pojednostaviti organizaciju", da bi, na taj način, "najbolje služila" sve većoj mreži poduzetnika koji djeluju pod Starbucksovom licencom i franšizom.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?