Za Dan sendviča – u Subway
Treći studeni je svuda u svijetu poznat kao Dan sendviča (Sandwich Day), dan kada se odaje priznanje hrani koja je u kratkom vremenu promijenila svijet, kao i načine priprema i konzumacije hrane – sendviču. Nije, stoga, neobično što se obilježavanju ove obljetnice svake godine pridružuje i Subway.
– Veliko nam je zadovoljstvo sudjelovati u globalnom obilježavanju Sandwich Daya, koji je neformalni praznik svih ljubitelja sendviča diljem svijeta. S više od 45.000 restorana diljem svijeta, Subway je najveći lanac restorana na svijetu i ujedno najbolje mjesto za obilježavanje ovakve obljetnice – kaže Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Tako će, trećeg studenog, tijekom cijelog dana, u restoranu Subway u Arena Centru u Zagrebu, posjetitelji za jedan kupljeni sendvič, drugi dobiti besplatno.
Inače, koncept sendviča potječe iz 18. stoljeća kad je prvi put zabilježeno da je stavljen komad mesa između dvije kriške kruha – učinio je to John Montagu, IV. grof od Sandwicha. Zbog toga što je bio okorjeli kockar, Montagu jedne večeri nije želio napustiti kartašku igru, pa je naručio je da mu donesu komad mesa između dvije kriške kruha, kako ne bi morao koristiti nož i vilicu i uprljati karte masnim rukama. Ovaj sebični Montaguov potez jedan je od značajnijih doprinosa svjetskoj gastronomiji i načinu prehrane uopće. – Iako pojam sendviča vežemo uz novije doba, zanimljiv je povijesni kontekst nastanka sendviča, koji seže čak u 18. stoljeće. Zanimljivo bi bilo vidjeti ljude iz 18. stoljeća kako se okrepljuju Subway sendvičima – dodaje u šali Hanula.
Prema nedavno objavljenoj statistici iz Subwaya, u Hrvatskoj je u proteklih godinu i pol dana najpopularniji sendvič bio Chicken Teriyaki, koji je bio svaki četvrti prodani sendvič, s udjelom od 26 posto svih prodanih sendviča – gotovo dvostruko više no na drugim europskim tržištima. – Nas je u Hrvatskoj upravo iznenadio trend koji je premašio uobičajene obrasce potrošnje i navika kupaca, jer nam se od samog početka rada neusporedivo više počeo prodavati premium segment sendviča, značajno više no što je to slučaj na drugim europskim tržištima. Više se prodavao i sendvič Steak, ali i BBQ Ribs, Chicken Fajita te Tuna – objasnio je nedavno za naš portal Vladimir Hanula.
Prema planovima razvoja za Hrvatsku, u narednim bi godinama Dan sendviča mogli obilježavati i neki novi primatelji Subway franšize. – Aktivno tražimo nove partnere – ljude koji bi kupili Subway franšizu i otvorili restoran u nekom od većih gradova Hrvatske – potvrđuje Hanula. – Kad je riječ o profilu „idealnog“ kandidata, možemo samo reći da su svi dobrodošli – poduzetnici, obiteljska poduzeća, mala i srednja poduzeća, sportaši, poznate ličnosti..! Treba istaknuti da Subway nije poput nekih drugih velikih svjetskih lanaca koji traže partnere isključivo među velikim, iskusnim tvrtkama. Naprotiv. Svatko može postati dijelom Subwaya – podsjeća Hanula.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Američki lanac brze usluge, poznat po sendvičima, planira do kraja 2016. uspostaviti mrežu od 45 restorana u Bugarskoj.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Bez želje, nema uspjeha
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Sa terena do franšize
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...