Kap po kap

Do kraja ove godine, tri će kafeterije biti dodane američkom lancu Starbucks u Mađarskoj, tako da će poljska tvrtka AmRest, primatelj franšize ovog branda za tržišta Centralne Europe, voditi 27 kafeterija na tržištu našeg susjeda. Dva Starbucksa bit će otvorena u Budimpešti, jedan u Sekesfehervaru (Stolni Beograd).
Starbucks je najveći lanac kafeterija na svijetu, prisutan u 75 zemalja s 25.000 jedinica. Polovicu od tog broja drže, pak, primatelji franšize. Prve kafeterije u Mađarskoj otvorene su 2010. godine upravo preko tvrtke AmRest kao primatelja franšize. Unatoč snažnoj konkurenciji i činjenici da su se u usporedbi s drugim lancima iz ovog sektora pojavili dosta kasno, Starbucks je uspio postati jedan od vodećih igrača u Mađarskoj. Prema službenim podacima, prošlogodišnja neto prodaja Starbucksa u Mađarskoj iznosila je više od 3,3 milijarde forinti (oko 10,3 milijuna eura).
Osim Mađarske, AmRest Holding SE je ekskluzivni franšizni partner Starbucksa za tržišta Poljske, Češke, Slovačke, Rumunjske, Bugarske, Njemačke i Srbije. Sredinom ove godine, najavljeno je da će prva kafeterija u Srbiji biti otvorena u Beogradu do kraja 2018. godine. Međutim, nedavno su pristigle i službene najave da se otvorenje pomiče za proljeće 2019. godine.
Osim licence za razvoj branda Starbucks, AmRest je također primatelj franšize brandova KFC, Pizza Hut i Burger King, vlasnik ekskluzivnog branda La Tagliatella i dva kinseska koncepta Blue Frog i KABB. Tijekom ove godine, ovaj je operater svojem portfelju pridodao i brandove Bacao Burger i Sushi Shop. U ovom trenutku, AmRest upravlja mrežom od 2.015 restorana u 26 zemalja.
pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?