Malo mjesta, molim... / Primatelj franšize treba pronaći dvoranu s visokim stropom te površinom od 500 do 4.000 m2
Petak
11.01.2019
Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trampolinama, nudi franšizu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?
 

Do prije nekoliko godina zabavni parkovi s trampolinima bili su vrlo rijetki, barem na ovom području. Danas je situacija nešto drukčija, a sudeći prema broju tvrtki u Europi koje su se posljednjih godina počele baviti projektiranjem, proizvodnjom te postavljanjem parkova s trampolinima, ovaj će vid zabave tek dobiti na popularnosti. Poljski koncept Jump Planet jedan je od njih.

Trampolini za košaru, odbojku ili "između dvije vatre", kao i bazen s kockama od pjene, poligon s preponama, poznatiji kao poligon za Ninja ratnike  standardna su ponuda Jump Planeta. Većina ovih parkova ima i prostorije za odmor i druženje, gdje se mogu organizirati rođendani i druge proslave te otvoriti kafić.

Osim što je usmjeren na osvajanje domaćeg tržišta, Jump Planet od ove godine nudi franšizu i poduzetnicima iz ove regije koji razmišljaju o pokretanju perspektivnog i atraktivnog biznisa. – Parkovi s trampolinima brzo su postali omiljeno mjesto za rekreaciju i zabavu i jednako privlače djecu i odrasle. Ovo je tržište još uvijek u razvoju te očekujem da će posao biti izuzetno profitabilan dugi niz godina  kaže Bartosz Śledziński, vlasnik Jump Planeta.

U ovom trenutku, Jump Planet u Poljskoj ima četiri parka u svom posjedu te jednu otvorenu franšiznu jedinicu. – Franšizu smo razvili te ponudili u ožujku 2018, a sad imamo devet franšiznih parkova u pripremi za sedam gradova Poljske. Partnerstvo smo sklopili i s jednim lokalnim sportskim centrom, tako da je naš park otvoren u kompleksu s teretanom i terenima za tenis i squash  objašnjava Śledziński sve dosadašnje opcije suradnje.

Za one koji žele kupiti franšizu i otvoriti park s trampolinima, jedini veliki izazov bit će pronalaženje adekvatnog prostora, potvrđuje Śledziński. Naime, Jump Planet zahtijeva dvoranu s visokim stropovima i površinom od 500 do 4.000 četvornih metara. U posljednje vrijeme, međutim, primjećuje da su trgovački centri sve više zainteresirani za ovakve parkove, jer se pokazalo da privlače veliki broj ljudi i povećavaju broj posjeta za 15-20%. Bez obzira na rast potražnje, Jump Planet mora zadovoljiti sve sigurnosne standarde, koje će ocjenjivati ​​i pratiti davatelj franšize.

Za opremanje parka, primatelj bi franšize trebao u prosjeku izdvojiti oko 115 eura (500 zlota) po četvornom metru. U troškove, međutim, treba dodati i zakup, tako da je za opremanje, recimo, 750m2 trampolina, potrebno oko 90-100 tisuća eura. Davatelj će franšize, pak, bez ikakve naknade, osigurati  prodajni pult, sustav prodaje, sustav korisničke službe, web-stranicu sa sustavom rezervacija i online plaćanjem te aplikaciju za mobitele za uslugu rezervacije. – Naši partneri mogu računati na pomoć u svim fazama poslovanja  i za vrijeme i nakon otvaranja parka. Također ćemo pomoći u zapošljavanju i obuci osoblja. Ponudit ćemo programe za sve ciljane skupine, poput fitnessa za žene, tjelesnih vježbi za djecu i mlade, team buildinga za tvrtke  objašnjava vlasnik Jump Planeta.

Nedavni poslovni rezultati pokazuju da primatelji franšize mogu očekivati ​​visoke prihode.  U Poljskoj, primatelj franšize mjesečno ima najmanje 7.000 eura neto zarade  nakon što da plaće zaposlenicima, plati sve potrebne naknade, najamnine i komunalne usluge. S jedne strane, nedostatak konkurencije je prednost. Naše iskustvo pokazuje da vlasnik parka, doslovno, zarađuje od prvog dana  tvrdi Bartosz Śledziński. Prema ugovoru o franšizi, primatelj, međutim, dijeli zaradu s davateljem koji prima 6% od prihoda, kao vrstu mjesečne naknade i 3% od prihoda, kao marketinšku naknadu.

Koliko će radnika biti zaposleno u Jump Planetu uvelike ovisi o veličini objekta, ali i o području (gradu) na kojem park radi. U prosjeku, na tisuću četvornih metara parka dolazi 10-12 zaposlenika  to uključuje menadžera, dva radnika na recepciji, i trećeg koji pomaže vikendima, instruktore i animatore koji su zaduženi za organizaciju aktivnosti. S druge strane, Jump Planet ne zahtijeva da primatelj franšize bude osobno uključen u posao, tako da, u ovom slučaju, mogu sudjelovati samo kao investitori, koji će povjeriti upravljanje parkom jednom ili timu menadžera.


Bartosz Śledziński / I nedostatak konkurencije je prednost. Naše iskustvo pokazuje da vlasnik parka, doslovno, zarađuje od prvog dana.
/2/
vidite više