Samo za jake partnere
Proteini.si su izvorno slovenska franšiza, a riječ je o trgovinama u kojima se prodaju dodaci prehrani za sportaše. Proizvodi su namijenjeni svim uzrastima, i koriste ih profesionalni sportaši te rekreativci. No, glavna ciljana skupina su im mladi od 20 do 30 godina koji intenzivno treniraju. U Srbiji, Proteini.si posluju gotovo pet godina i za to je vrijeme otvoreno 12 trgovina, najviše zahvaljujući primatelju master franšize za Srbiju, tvrtki D Sport System.
Iako imaju mogućnost dalje davati franšize, Monika Bojović, PR tvrtke, kaže da su čak 11 trgovina otvorili sami te da jednog primatelja pojedinačne franšize imaju u Sremskoj Mitrovici.
– Postoji nekoliko razloga zašto je to tako. Zahtev davatelja franšize, tvrtke ROLnet, jeste da se trgovine otvaraju u trgovačkim centrima ako postoje u gradu gdje se trgovina otvara. To u startu poskupljuje investiciju, jer je zakup lokala u tržnom centru općenito skuplji nego izvan njega. Drugi razlog je što su početne investicije visoke i potrebno je naći kandidata s dovoljno kapitala. Uz sve to, nama nije cilj nekome olako dati franšizu koju će primatelj ubrzo zatvoriti, već želimo pažljivo analizirati i njegove mogućnosti te potencijal lokalnog tržišta – objašnjava ona.
Beograd, u kojem imaju četiri trgovine, za sada najbolje posluje, kaže naša sugovornica. – O tome kakva je kupovna moć u Srbiji govori i podatak da mi 50 odsto ukupne prodaje, uključujući prodaju u trgovinama i online, ostvarimo u Beogradu. Mladi ljudi, kojima su naši proizvodi uglavnom namijenjeni, sele iz manjih sredina te se otvara i pitanje strukture stanovništva u pojedinim mjestima. Zbog toga smo oprezni kada otvaramo dućane u manjim mjestima, a za te potrošače nudimo mogućnost online prodaje i besplatne dostave proizvoda za veće narudžbe – kaže Bojović.
No, u Sremskoj Mitrovici oko dvije godine profitabilno posluje trgovina u vlasništvu lokalnog poduzetnika, primatelja franšize. – Sremska Mitrovica je pozitivan primjer, ali se tu „poklopilo mnogo kockica“. Primatelj franšize je sportaš s mnogo kontakata, a to je važno na samom početku poslovanja. Njegov dućan čak i nije u šoping centru jer ga u tom gradu nema, ali mu to ne smeta u radu – objašnjava Monika Bojović te dodaje da oni jesu voljni davati pojedinačne franšize, no, ne po svaku cijenu.
U ovoj godini planiraju otvoriti još jednu trgovinu u Beogradu, koju će, takođe, otvoriti sami. – Ovisno o poslovanju maloprodaje razmatrat ćemo i druge mogućnosti – kaže ona.
Proteini.si, inače, posluju kao franšiza i u Hrvatskoj. Prva je trgovina otvorena sredinom 2013. u Zagrebu, a danas imaju trgovine u Splitu (2), Zagrebu (2), Rijeci, Zadru, dok se proizvodi ovog branda prodaju i u tridesetak teretana.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Studenac preuzima lanac Lonia
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala