Brže s franšizom
Tvrtka Arteks iz malenog mjesta Arilja osnovana je 1990. godine kao obiteljska tvrtka koja se prvotno bavila veleprodajom odjeće i sitotiskom. Sedam godina kasnije obitelj Jevgenijević započela je proizvodnju odjeće. Želja da se na tržištu, kako kažu, ponudi nešto novo i na drugi način doveli su do stvaranja branda Exterra, a koncept i brand zaštićeni su 2003. godine.
Prva je trgovina otvorena 2004. godine u Bulevaru kralja Aleksandra, najdužoj ulici u Beogradu. – Ova je lokacija u to vrijeme bila centralna shopping zona, pa otuda i želja da baš ovdje bude naš prvi dućan – kaže Ivica Jevgenijević, direktor tvrtke.
Danas imaju sedam maloprodajnih mjesta u Srbiji i Bosni i Hercegovini, te osam franšiza u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Prvu su franšiznu poslovnicu otvorili u Loznici prije pet godina. – Franšizing, prije svega, vidimo kao dobar način za brže širenje naše maloprodajne mreže, kao i bolju kontrolu kvalitete poslovanja. U ovoj smo godini već dogovorili otvorenje dvije nove franšizne trgovine – kaže Jevgenijević.
Primatelj franšize branda Exterra bi, prema njegovim riječima, trebala biti osoba koja je odgovorna, marljiva i spremna prihvatiti prijedloge i model poslovanja davatelja franšize. – Naravno, pretpostavlja se da treba osigurati lokal adektvatne kvadrature na dobroj lokaciji, kao i ispuniti druge uvjete koji su potrebni za uspješno poslovanje. S dugogodišnjim iskustvom na mnogim lokacijama razvili smo formulu koja djeluje. Naš primatelj franšize dobiva sva potrebna znanja i vještine u svakom segmentu poslovanja – od marketinga, brandiranja, kriterija za traženu lokaciju, obuke zaposlenika i još mnogo toga. Imamo zajednički cilj, a to je uspjeh primatelja franšize, jer je to i naš uspjeh – kaže on.
– Idealan primatelj franšize bila bi osoba koja ozbiljno i savjesno vodi posao. Netko tko ulaže svoje vrijeme i trud kako bi bio što uspješniji. Naravno, bilo bi idealno da primatelj ima svoj lokal u kojem bi potrošio dovoljno dugo vremena i na taj način pratio te unaprijedio poslovanje – dodaje.
Jevgenijević primjećuje da mnoge trgovine ovoga tipa i dalje posluju po zastarjelim načelima, ne koriste moderna pravila poslovanja, izlaganja robe, uređenja interijera i marketinga. – U tom smislu, mislimo da postoji prostor za transformaciju nekih trgovina u franšize. Između ostalog, i u tome vidimo mogućnost za proširenje naše mreže, dok ćemo, usto, nastaviti s otvorenjem vlastitih prodajnih mjesta u Srbiji i regiji – kaže Jevgenijević.

pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .