Brže s franšizom
Tvrtka Arteks iz malenog mjesta Arilja osnovana je 1990. godine kao obiteljska tvrtka koja se prvotno bavila veleprodajom odjeće i sitotiskom. Sedam godina kasnije obitelj Jevgenijević započela je proizvodnju odjeće. Želja da se na tržištu, kako kažu, ponudi nešto novo i na drugi način doveli su do stvaranja branda Exterra, a koncept i brand zaštićeni su 2003. godine.
Prva je trgovina otvorena 2004. godine u Bulevaru kralja Aleksandra, najdužoj ulici u Beogradu. – Ova je lokacija u to vrijeme bila centralna shopping zona, pa otuda i želja da baš ovdje bude naš prvi dućan – kaže Ivica Jevgenijević, direktor tvrtke.
Danas imaju sedam maloprodajnih mjesta u Srbiji i Bosni i Hercegovini, te osam franšiza u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Prvu su franšiznu poslovnicu otvorili u Loznici prije pet godina. – Franšizing, prije svega, vidimo kao dobar način za brže širenje naše maloprodajne mreže, kao i bolju kontrolu kvalitete poslovanja. U ovoj smo godini već dogovorili otvorenje dvije nove franšizne trgovine – kaže Jevgenijević.
Primatelj franšize branda Exterra bi, prema njegovim riječima, trebala biti osoba koja je odgovorna, marljiva i spremna prihvatiti prijedloge i model poslovanja davatelja franšize. – Naravno, pretpostavlja se da treba osigurati lokal adektvatne kvadrature na dobroj lokaciji, kao i ispuniti druge uvjete koji su potrebni za uspješno poslovanje. S dugogodišnjim iskustvom na mnogim lokacijama razvili smo formulu koja djeluje. Naš primatelj franšize dobiva sva potrebna znanja i vještine u svakom segmentu poslovanja – od marketinga, brandiranja, kriterija za traženu lokaciju, obuke zaposlenika i još mnogo toga. Imamo zajednički cilj, a to je uspjeh primatelja franšize, jer je to i naš uspjeh – kaže on.
– Idealan primatelj franšize bila bi osoba koja ozbiljno i savjesno vodi posao. Netko tko ulaže svoje vrijeme i trud kako bi bio što uspješniji. Naravno, bilo bi idealno da primatelj ima svoj lokal u kojem bi potrošio dovoljno dugo vremena i na taj način pratio te unaprijedio poslovanje – dodaje.
Jevgenijević primjećuje da mnoge trgovine ovoga tipa i dalje posluju po zastarjelim načelima, ne koriste moderna pravila poslovanja, izlaganja robe, uređenja interijera i marketinga. – U tom smislu, mislimo da postoji prostor za transformaciju nekih trgovina u franšize. Između ostalog, i u tome vidimo mogućnost za proširenje naše mreže, dok ćemo, usto, nastaviti s otvorenjem vlastitih prodajnih mjesta u Srbiji i regiji – kaže Jevgenijević.

pročitajte članke

LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
CCC, poljski lanac prodavaonica obuće, pokreće novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dvije tvrtke.
Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.
Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.
Najčitanije

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namijenjen uglavnom djeci koja žele naučiti brzo čitanje te tehnike učenja i pamćenja, stiže u Hrvatsku.
Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.
Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.
Različite stvari mogu poslužiti kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španjolskoj tvrtki Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i poduzetnicima iz ove regije.
Zašto bi i tvrtke iz ove regije trebale uzeti u obzir poljsku franšizu škole programiranja Coders Lab, otkriva Grzegorz Morawski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta
Popularno na forumu
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .
Nove radnje za Extreme Intimo
sam iz cacka ako ste zainteresovani za novi kadar