Reklama s naslovnica
Reklama je, bez sumnje, moćan kanal komunikacije, a ako je pametno prezentirana, dovodi brzo do željenih rezultata. Međutim, kreativnost u ovoj industriji ne iscrpljuje se samo u stvaranju reklame, već i u načinu na koji će ona doći do potrošača. Španjolska se tvrtka Grupo Overnews tijekom 20 godina specijalizirala upravo za direktni marketing i ponudila je svojim klijentima nekoliko jednostavnih rješenja – naslovnice časopisa, jelovnici, salvete, papirne vrećica i čaše – sve može poslužiti kao netipičan, ali učinkovit „prostor za oglašavanje“. Najprepoznatljiviji su, međutim, po svojim prozirnim koricama od propilena, koje se koriste kao „reklamni omotač“ za naslovne stranice časopisa, mapa, cjenika ili menija, i koje se mogu ponuditi na različitim mjestima, gdje god se ukaže prilika – u ljekarnama, frizerskim salonima, restoranima, kafićima, hotelima, auto-servisima.
Zahvaljujući ovoj ideji, tvrtka je uspjela pokriti domaće tržište Španjolske s dvije vlastite i 25 franšiznih podružnica. Sada su spremni za inozemna tržišta, a franšiza se nudi i u zemljama ove regije. Prvi inozemni partner, primatelj master franšize, već posluje u Velikoj Britaniji.
Kako kažu u tvrtki, potencijalne primatelje franšize traže među iznimno poduzetnim ljudima – to bi trebale biti osobe koji su vješte u prodaji, agilne i dobre u komunikaciji s ljudima, budući da će im jedna od osnovnih zadaća biti pronalaženje lokalnih biznisa koje se žele oglašavati na koricama OverNewsa, a potom, pronalaženje mjesta na kojima će reklame biti prezentirane (restorani, ljekarne, klinike, saloni...).
Davatelj franšize, međutim, ističe da je riječ o vrlo profitabilnom poslovanju, gdje je povrat investicije gotovo trenutačan, a profitne se margine kreću od 100% do čak 3.000%, sve ovisno o odabranom godišnjem ulaganju. Ta investicija može biti u rasponu od 4.000 do 7.000 eura (+ PDV). – Primatelj franšize bira iznos ulaganja po vlastitoj mjeri. No, bez obzira za koju se opciju odluči, taj će iznos pokriti kupnju dovoljne količine proizvoda potrebnih za godinu dana rada, ali i postizanje brzog povrata ulaganja i generiranja do pet puta veće dobiti – kaže Mario Brondani, vlasnik tvrtke Grupo Overnews te dodaje da će primatelj franšize moći naučiti sve o poslovanju za vrijeme obuke, koja će biti organizirana u sjedištu tvrtke u Alicanteu ili, ako to partner zahtjeva, u njegovu mjestu prebivališta.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...