Novo tržište za Tiffany
Tamara Karapandžić, direktorica marketinga i PR-a u Tiffany Production, kaže da je prošla godina bila uspješna za ovu modnu tvrtku. Osim što su radili na unapređenju svojih kolekcija odjeće te jačanju branda, fokusirali su se i na otvorenje franšiznih trgovina i širenje poslovanja na nova tržišta.
Posljednje tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje je hrvatsko – franšizna je trgovina u prosincu 2018. godine otvorena u shopping mallu City One u Splitu. – Za nas je to bio veliki događaj. Postoji interes za našu franšizu, ali pažljivo analiziramo lokalna tržišta i razmatramo mogućnosti plasmana naših proizvoda – kaže Karapandžić.
Primarni kriteriji za odabir primatelj franšize su, kako kaže, ozbiljnost i predanost poslu. – Osim toga, ne smijemo zaboraviti ni financije, jer bez kapitala nije moguće pokrenuti nijedan posao. Naše analize su vrlo detaljne i sveobuhvatne. Osim mogućnosti davanja single unit franšize, ne isključujemo mogućnost pokretanja franšiznog kornera – napominje Karapandžić.
Kako, međutim, Tiffany kolekcije postaju sve bogatije, postoje određeni preduvjeti koji se moraju ispuniti po pitanju površine prostora, načina opremanja, izradi projekta. Da bi otvorio Tiffany trgovinu, primatelj franšize, prije svega, mora pronaći prikladnu lokaciju. Preporučuju se lokali u trgovačkim centrima, ali i u prometnim ulicama, veličine od 100 do 120 četvornih metara (plus 30% za skladište), sa izlogom od šest do osam kvadrata. – Nakon toga, partner ulaže u adaptaciju poslovnog prostora prema standardima i vizualima sustava. Vrlo je teško reći koliko je potrebno izdvojiti za uređenje i opremanje prostora, jer to ovisi o uvjetima na lokalnom tržištu. Također, primatelj franšize mora izdvojiti sredstva za kupnju kolekcije po sezoni – kaže Tamara Karapandžić.
Kada je riječ o konceptu kolekcije, Tiffany na tržište plasira dvije kolekcije, proljeće-ljeto i jesen-zima, kao i nekoliko mini-kolekcija tijekom godine. Svaka od njih je dopunjena pratećim programom, odnosno, kolekcijom asesoara.
Tiffany Production djeluje od 1995. godine i prisutan je u regiji kroz mono i multibrand trgovine, razvijajući lanac vlastitih maloprodajnih objekata, franšiznih trgovina i franšiznih kornera.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .