DepilConcept stiže u regiju
Sredinom ožujka, u centru Beograda, otvorit će se prva klinika portugalskog branda DepilConcept.
– Za DepilConcept smo saznali prije tri godine – priča za Franchising portale Nemanja Nikodijević, direktor tvrtke koja je primatelj master franšize ovog branda. – Međutim, u to smo vrijeme radili u drugoj branši, stjecali prva poslovna iskustva. Kada smo poželjeli napredovati, ponovno smo se vratili DepilConceptu – objašnjava kako su došli do ovog franšiznog sustava.
Odluku o pokretanju suradnje s portugalskom tvrtkom, kako kaže, nije bilo teško donijeti. – Riječ je o brandu koji funkcionira već više od 12 godina u zahtjevnoj branši. Svojim rezultatima su nam pokazali da možemo imati povjerenja u njih, jer brand sustavno radi svoj posao, tvrtka je vrlo dobro organizirana, posebno u smislu stručne i ažurne potpore, što je nama, kao primateljima njihove franšize, bila jedna od najvažnijih stvari kada smo razmišljati o započinjanju suradnje – objašnjava Nikodijević. – Kao što će za naše buduće franšizne partnere iz Srbije, jedna od najvažnijih stvari biti to da smo mi, kao masteri, dobro organizirani – kaže on.
Da je DepilConcept bio "pravi izbor", ispostavilo se i kad su se osobno susreli s vlasnicima, zaposlenicima, vidjeli kako tvrtka radi. – Nakon upoznavanja s njihovim protokolima i modelima rada, bilo je jasno da je ovo prava priča za nas – kaže naš sugovornik.
Pripreme za otvorenje prve klinike privode se kraju. Za deset dana, kako je najavljeno, DepilConcept u Beogradu primit će i prve klijente.
Za primatelje master franšize otvorenje ove poslovnice je, zapravo, samo prvi zadatak. – Poput svih mastera, i mi radimo "dva posla" – podsjeća Nikodijević. – Osim što otvaramo i vodimo naše klinike, imamo i zadatak promovirati i širiti brand, odnosno, prodavati pojedinačne franšize drugim poduzetnicima – kaže on, dodajući da će franšize početi prodavati odmah po otvorenju klinike u Beogradu.
– Već sada, zahvaljujući našoj širokoj bazi poznanstava, uspostavljamo prve kontakte i postoji velika šansa da odmah započnemo širiti brand. Smatramo da je Srbija vrlo pogodna za ovu vrstu djelatnosti, tako da, kad razmišljamo o širenju mreže, ne uzimamo u obzir samo velike gradove. Zbog pristupačne cijene franšize, kao i iznimno povoljnih cijena samih tretmana te dobro organizirane tvrtke i posla, mislimo da ima potencijala i u manjim mjestima, koja mogu biti jako dobra tržišta za razvoj DepilConcepta – kaže naš sugovornik.
DepilConcept je brand u vlasništvu portugalske tvrtke Grupo Concept, pod kojim trenutno radi više od 100 klinika. Specijalizirani su za dugotrajno uklanjanje dlaka, fotopodmlađivanje, tretmane koji njeguju sve tipove kože. Osim u Portugalu, franšizna se mreža razvija u još nekoliko drugih zemalja, između ostalih, u Brazilu i Poljskoj. Kroz klinike DepilConcepta za ovih 12 godina prošlo je više od 200.000 klijenata.

pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.