Dašak Kanade u Kini

Tim Hortons, kanadski lanac poznat po krafnama i kavi, najavio je sredinom 2018. da ulazi na kinesko tržište, gdje planira otvoriti više od 1.500 jedinica u sljedećih deset godina. Krajem veljače ove godine, „put od tisuću milja“ započeo je „prvim korakom“, kada je prva kafeterija pod brandom Tim Hortons otvorena u centru Šangaja.
Kanadski je lanac, naime, prošle godine potpisao ugovor o master franšizi, temeljen na zajedničkom ulaganju (joint venture) s investicijskim fondom Cartesian Capital Group, koji će biti zadužen za razvoj i otvaranje kafeterija u Kini.
Kao najmnogoljudnija zemlja u svijetu s iznimno snažnim gospodarstvom, Kina je vrlo atraktivno tržište za brandove sa Zapada, a Tim Hortons je tek posljednji u nizu lanaca koji se šire ili već imaju izgrađenu poziciju na ovom azijskom tržištu. Starbucks, McDonald's, Dunkin' Donuts, Costa Coffee te nekoliko izvorno kineskih lanaca bit će jaka konkurencija, međutim, kanadski brand računa na dovoljno veliki broj potrošača srednje klase koje odlikuje snažna kupovna moć, ali i sklonost da više jedu van doma te piju više kavu nego čaj.
Tim Hortons se, međutim, oslanja i na nekoliko izvornih aduta – jedan od njih je proširen meni. Osim svojih tradicionalnih kava i delicija, lanac će u Kini ponuditi i nekoliko tipičnih jela i pića po ukusu lokalnih potrošača. Dizajn kafeterija će, s druge strane, biti odraz kanadske tradicije i njezinih simbola – motivi javorovog lista i crvena boja bit će zastupljeni od poda do stropa, a poseban detalj je kvaka u obliku hokejaške palice. Tim Hortons, poput ostalih zapadnih brandova, igra na kartu svoje kulturne baštine kako bi privukao lokalne potrošače koji traže nešto novo i „egzotično“. Recept koji, reklo bi se, za sada ostvaruje željene rezultate, sudeći barem po broju znatiželjnika koji su na dan otvaranja kafeterije u Šangaju čekali i po nekoliko sati u redu.
Tim Hortons trenutno ima oko 4.800 kafeterija širom svijeta – u Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Meksiku, Filipinima i na Bliskom istoku. Brand je u vlasništvu tvrtke Restaurant Brands International.
pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?