Dašak Kanade u Kini
Tim Hortons, kanadski lanac poznat po krafnama i kavi, najavio je sredinom 2018. da ulazi na kinesko tržište, gdje planira otvoriti više od 1.500 jedinica u sljedećih deset godina. Krajem veljače ove godine, „put od tisuću milja“ započeo je „prvim korakom“, kada je prva kafeterija pod brandom Tim Hortons otvorena u centru Šangaja.
Kanadski je lanac, naime, prošle godine potpisao ugovor o master franšizi, temeljen na zajedničkom ulaganju (joint venture) s investicijskim fondom Cartesian Capital Group, koji će biti zadužen za razvoj i otvaranje kafeterija u Kini.
Kao najmnogoljudnija zemlja u svijetu s iznimno snažnim gospodarstvom, Kina je vrlo atraktivno tržište za brandove sa Zapada, a Tim Hortons je tek posljednji u nizu lanaca koji se šire ili već imaju izgrađenu poziciju na ovom azijskom tržištu. Starbucks, McDonald's, Dunkin' Donuts, Costa Coffee te nekoliko izvorno kineskih lanaca bit će jaka konkurencija, međutim, kanadski brand računa na dovoljno veliki broj potrošača srednje klase koje odlikuje snažna kupovna moć, ali i sklonost da više jedu van doma te piju više kavu nego čaj.
Tim Hortons se, međutim, oslanja i na nekoliko izvornih aduta – jedan od njih je proširen meni. Osim svojih tradicionalnih kava i delicija, lanac će u Kini ponuditi i nekoliko tipičnih jela i pića po ukusu lokalnih potrošača. Dizajn kafeterija će, s druge strane, biti odraz kanadske tradicije i njezinih simbola – motivi javorovog lista i crvena boja bit će zastupljeni od poda do stropa, a poseban detalj je kvaka u obliku hokejaške palice. Tim Hortons, poput ostalih zapadnih brandova, igra na kartu svoje kulturne baštine kako bi privukao lokalne potrošače koji traže nešto novo i „egzotično“. Recept koji, reklo bi se, za sada ostvaruje željene rezultate, sudeći barem po broju znatiželjnika koji su na dan otvaranja kafeterije u Šangaju čekali i po nekoliko sati u redu.
Tim Hortons trenutno ima oko 4.800 kafeterija širom svijeta – u Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Meksiku, Filipinima i na Bliskom istoku. Brand je u vlasništvu tvrtke Restaurant Brands International.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Prva franšizna trgovina njemačkog modnog branda s.Oliver otvorena je u Bosni i Hercegovini.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I started receiving alert of cash been transferred from my account immediately I had to rush down to the bank to know what's happening I was told that my funds got wired out of...
Zaradi na jeftinoj kavi
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Više od talijanskog restorana
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Papa John's osvaja Kinu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšizni „boost“
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Snažan rast u UK
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Partnerstvo ubrzava rast
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Novo ime u svijetu kave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...