Za Mc neće biti zime

U intervjuu za SeeNews, Dragoš Pavićević, vlasnik Nicefood restorani, kaže da je cilj tvrtke do 2017. proširiti mrežu na 30 restorana u Srbiji, odnosno da se šire tempom od dva do tri restorana godišnje. Dragoš Pavićević kaže i da je Mc Donald’s u Srbiji apsolutni lider na tržištu hrane sa brzom uslugom i to „praktično bez konkurencije“ jer su KFC sa 4 restorana i Pizza Hut sa 2 „još uvijek daleko iza“. Doduše, on ističe i „jako tržište odnosno konkurenciju, kada je riječ o tradicionalnim ne-brendiranim domaćim restoranima i kioscima hrane sa brzom uslugom“.
- Na žalost loša ekonomska situacija u Srbiji i regionu, evidentno otežava dolazak novih brendova i širenje već prisutnih – kaže Pavićević.
Pavićević najavljuje da će prioritetne lokacije za otvaranje restorana biti prije svega Beograd i Novi Sad, kao i najvažnije saobraćajnice. Kada je reč o formatu restorana, najzastupljeniji će biti Mc Drive odnosno restorani u kojima potrošači mogu biti usluženi u automobilu, ali će se nastaviti i sa otvaranjem restorana u prometnim ulicama.
Govoreći o kave segmentu, Pavićević ističe da je Srbija tržište sa jakom tradicijom u ispijanju kafe „gdje se kava može popiti na skoro svakom ćošku“ te da je, stoga, dosta teško probiti se na takvom tržištu. No, on dodaje da McCafe dobro prolazi kod potrošača tako da planiraju povećati i broj kafea.
Što se Republike Srpske tiče, kompanija, po riječima Pavićevića, planira u narednih pet godina otvoriti tri restorana.
Nicefood restorani d.o.o. su primatelj Mc Donald’s franšize od 2008. godine. Trenutačno u Srbiji imaju 17 restorana i jedan u Banja Luci.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?