Poslovna prilika na tržištu hitnog prijevoza
Danas gotovo da ne postoji industrijski sektor koji s vremena na vrijeme ne koristi uslugu hitnog transporta. Koliko je ova usluga važna, a u određenim slučajevima i ključna, najbolje znaju biznisi kojima reputacija i efikasnost ovise upravo o tome koliko će brzo isporučiti željeni proizvod kupcu ili za koje će vrijeme dobiti rezervni dio, ako dođe do bilo kakvog „hardverskog“ kvara. Mogućnost da se oslone i računaju na pouzdanog poslovnog partnera koji pruža uslugu hitnog prijevoza, postaje u tom slučaju čista predost, kažu u tvrtki Flash Europe, tvrtki koja je izgradila reputaciju europskog lidera pružajući upravo usluge hitnog transporta.
– Pritisak konkurencije i visoka očekivanja današnjih kupaca navelo je, zapravo, veliki broj tvrtki da promijene strategiju po pitanju lagera. Zalihe se danas svode na minimum, a proizvodi nude „na zahtjev“– objašnjava situaciju na tržištu Frank van Doorn, franšizni menadžer u tvrtki Flash Europe. – Za ovih 38 godina rada, vidjeli smo koliko su upravljanje lancem nabavke i hitan trasport postali ključni faktori za svako poduzeće – dodaje Van Doorn.
Na ovom fragmentiranom, ali rastućem tržištu, objašnjava dalje on, usluga hitnog transporta je karika koja jača čitav lanac nabavke. Kako praksa pokazuje, industrijski i maloprodajni se giganti sve češće oslanjaju na tvrtke za hitan transport, jer na taj način mogu održati svoje proizvodne linije „u pokretu“, uspostavljajući ujedno kontrolu nad zalihama.
Kada se, međutim, odlučuju za partnera koji će im pružiti usluge iz oblasti logistike, velike tvrtke postavljaju i određene uvjete. – Međunarodne grupe zahtijevaju određenu razinu standarda, a favoriziraju globalna rješenja. Žele partnere koji se prilagođavaju njihovim procesima i koji razumeju njihove prioritete. Nije ovde riječ samo o transportu i isporuci. Radi se o prilagođavanju klijentu i što transparentnijem procesu isporuke. Danas, to je ono što giganti u maloprodaji i industriji traže. Globalne igrače koji se mogu uskladiti s novim prioritetima – kaže Frank van Doorn.
Kako bi se prilagodio novim trendovima na tržištu nabavke, Flash je razvio globalnu logističku mrežu, s podružnicama u više od 18 zemalja. – Polazeći prije svega od potreba svojih klijenata i prijevoznika, tvrtka je osmislila i odgovarajuće tehnološke alate, koji olakšavaju kontrolu i cijeli proces transporta i isporuke – kaže Van Doorn i dodaje da je upravo na strategiji koja u fokus stavlja potrebe klijenata i dobavljača Flash izgadio uspješan poslovni model – model koji je omogućio da su tijekom 2018. njegovi kuriri organizirali 480.000 isporuka i prešli više od 300 milijuna kilometara.
U narednim godinama, tvrtka će raditi na proširenju logističke mreže tako što će otvarati franšizne podružnice na odabranim tržištima. – Bit će to rezultat novog franšiznog programa. Ako želimo proširiti i ojačati našu mrežu, trebamo pronaći odgovarajuće partnere na lokalnim tržištima – pouzdane i ambiciozne poduzetnike zainterisirane za oblast logistike, ali to, prije svega, trebaju biti poduzetnici ili tvrtke koje se već bave transportom. Pokazalo se da su u ovom poslu oni, zapravo, ne samo naši prirodni, već i idealni partneri – kaže Van Doorn.
– Potpisivanjem ugovora o master franšizi, naš franšizni partner, metaforično rečeno, „seda za volan“ i kreće na ozbiljan put. Njegova osnovna uloga bit će pronaći, kontaktirati, obučiti te razviti mrežu pojedinačnih primatelja franšize, primijenjujući na svom teritoriju provjeren model poslovanja tvrtke Flash – kaže Van Doorn.
Prva faza razvoja franšizne mreže upravo je završena na tržištu Turske. Flash Europe je za taj teritorij pronašao primatelja master franšize, koji je već uspostavio dvije single unit franšizne jedinice. – Potraga za novim partnerima nastavlja se diljem Europe. Tražimo motivirane investitore i partnere zainterisirane za oblast logistike koji bi, kao primatelji master franšize, razvijali našu mrežu i u zemljama ove regije – kaže Van Doorn.
Iako na nova tržišta ulaze tako što, prije svega, traže primatelja master franšize (Master Franchisee), Van Doorn potrvđuje da će u obzir uzeti i one kandidate koji se jave za pojedinačnu franšizu (Unit Franchise).
Poduzetnici i tvrtke koje postanu primatelji Flash franšize mogu računati na višestruke pogodnosti. Osim toga što će raditi pod okriljem reputabilnog brenda, partneri će na raspolaganju imati niz alata koji će im olakšati svakodnevno poslovanje – operativni priručnik sa svim procedurama i standardima poslovanja, namenski kreiran softver za podršku logistici isporuka, a dobit će i pun pristup širokoj mreži profesionalnih dobavljača iz cijele Europe. Ništa manje važno – dobit će i bazu klijenata s kojima tvrtka već surađuje, a među dosadašnjim ključnim klijenatima koji koriste usluge tvrtke Flash Europe nalaze se i Volkswagen, General Motors, Renault, Continental, Hella, Caterpillar, Bosch...
– Osim toga, naši budući partneri, međutim, trebaju imati na umu i sledeće – tržište hitnog transporta je sektor koji raste neusporedivo brže od bilo kojeg drugog transportnog sektora! I to na globalnoj razini. Ako već razmišljate ponuditi premium uslugu hitnog transporta, sada imate priliku postati dijelom tvrtke koja je br. 1 u Europi kada je riječ o ovoj vrsti usluge – naglašava Van Doorn.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...