Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj

Nakon što je tvrtka Dašis dvije godine bila primatelj pojedinačne franšize branda Husse za Gorenjsku oblast u Sloveniji, vlasnici su odlučili preuzeti master franšizu – pravo da razvijaju mrežu na čitavom teritoriju Slovenije. – Volimo životinje. Prvo smo željeli vidjeti kako sustav funkcionira te smo uzeli franšizu za Gorenjsku oblast. Nakon dvije godine rada, uvjerili smo se da je hrana za pse i druge kućne ljubimce koju prodajemo iznimno kvalitetna, a zatim i da je franšizni sustav Husse jako dobro osmišljen. Posebno smo bili zadovoljni potporom matične tvtke te nam nije bilo teško od pojedinačnog primatelje postati primatelji master franšize – kaže Tomaž Čepon iz firme Dašis.
U Sloveniji, prema njegovim riječima, registrirano je oko četiri milijuna pasa. – Procjenjujemo da je osam posto, odnosno 20.000 vlasnika pasa spremno kupiti kvalitetnu hranu za svog kućnog ljubimca i da malo više izdvoje iz svog novčanika – kaže on.
Firma Dašis pokriva samo jednu regiju, a imaju i šest pojedinačnih primatelja franšize i tri distributera. Inače, Slovenija je, kako objašnjava, podijeljena na 11 regija. – Radujemo se novim suradnicima, jer vjerujemo da bi idealna pokrivenost zemlje bila kada bismo imali još četiri franšizera i od osam do 12 distributera – kaže on.
Budući da Slovenija ima nisku stopu nezaposlenosti, za njih su dobri primatelji franšize ljubitelji životinja koji imaju i drugi posao, a franšiza Husse bi im poslužila kao izvor dodatnih prihoda. Dobrodošli su, međutim, i oni koji bi ovaj biznis razvijali kao osnovni.
Zadovoljni su dosadašnjim rezultatima, a poslovanje je u skladu s očekivanjima. – Prema dosadašnjem iskustvu, mi, kao primatelji master franšize, moramo mnogo ulagati u marketing, moramo biti prisutni na različitim događajima te pružati kvalitetnu potporu primateljima pojedinačnih franšiza i distributerima – smatraTomaž Čepon.
Husse je danas najveći franšizni sustav u svojoj branši i jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Ova švedska tvrtka, osnovana 1987, poznata je po visokokvalitnoj hrani za pse, mačke i konje. Od ostalih proizvođača hrane izdvojili su se po dodatnoj usluzi – besplatnoj dostavi hrane na kućnu adresu.
Franšiznu mrežu Husse razvija i u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj i, samim tim, jedna je od rijetkih franšiza koja je prisutna u svim zemljama ove regije.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.