Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj
Nakon što je tvrtka Dašis dvije godine bila primatelj pojedinačne franšize branda Husse za Gorenjsku oblast u Sloveniji, vlasnici su odlučili preuzeti master franšizu – pravo da razvijaju mrežu na čitavom teritoriju Slovenije. – Volimo životinje. Prvo smo željeli vidjeti kako sustav funkcionira te smo uzeli franšizu za Gorenjsku oblast. Nakon dvije godine rada, uvjerili smo se da je hrana za pse i druge kućne ljubimce koju prodajemo iznimno kvalitetna, a zatim i da je franšizni sustav Husse jako dobro osmišljen. Posebno smo bili zadovoljni potporom matične tvtke te nam nije bilo teško od pojedinačnog primatelje postati primatelji master franšize – kaže Tomaž Čepon iz firme Dašis.
U Sloveniji, prema njegovim riječima, registrirano je oko četiri milijuna pasa. – Procjenjujemo da je osam posto, odnosno 20.000 vlasnika pasa spremno kupiti kvalitetnu hranu za svog kućnog ljubimca i da malo više izdvoje iz svog novčanika – kaže on.
Firma Dašis pokriva samo jednu regiju, a imaju i šest pojedinačnih primatelja franšize i tri distributera. Inače, Slovenija je, kako objašnjava, podijeljena na 11 regija. – Radujemo se novim suradnicima, jer vjerujemo da bi idealna pokrivenost zemlje bila kada bismo imali još četiri franšizera i od osam do 12 distributera – kaže on.
Budući da Slovenija ima nisku stopu nezaposlenosti, za njih su dobri primatelji franšize ljubitelji životinja koji imaju i drugi posao, a franšiza Husse bi im poslužila kao izvor dodatnih prihoda. Dobrodošli su, međutim, i oni koji bi ovaj biznis razvijali kao osnovni.
Zadovoljni su dosadašnjim rezultatima, a poslovanje je u skladu s očekivanjima. – Prema dosadašnjem iskustvu, mi, kao primatelji master franšize, moramo mnogo ulagati u marketing, moramo biti prisutni na različitim događajima te pružati kvalitetnu potporu primateljima pojedinačnih franšiza i distributerima – smatraTomaž Čepon.
Husse je danas najveći franšizni sustav u svojoj branši i jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Ova švedska tvrtka, osnovana 1987, poznata je po visokokvalitnoj hrani za pse, mačke i konje. Od ostalih proizvođača hrane izdvojili su se po dodatnoj usluzi – besplatnoj dostavi hrane na kućnu adresu.
Franšiznu mrežu Husse razvija i u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj i, samim tim, jedna je od rijetkih franšiza koja je prisutna u svim zemljama ove regije.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.