Preko partnera do Europe

Tvrtka CarGo Technologies nastala je 2015. godine u Beogradu s idejom da, kako kaže direktor tvrtke Vuk Guberinić, građanima pruži inovativnu, brzu i povoljnu organizaciju prijevoza putnika. Dolazeći iz softverske industrije te prateći trendove u svijetu i način na koji se razvija industrija prijevoza putnika, Guberinić se odlučio upustiti u razvoj aplikacije CarGo. Danas je ova aplikacija dostupna za korištenje isključivo članovima „Udruženja građana CarGo“, što se postaje postavljanjem aplikacije na mobitel, a kada je riječ o tržištu Srbije, za sada aplikaciju mogu koristiti samo stanovnici Beograda.
Međutim, ova je aplikacija za poručivanje vožnje odnedavno dostupna i građanima Züricha i Beča. Naime, tvrtka CarGo Technologies je krajem 2018. godine potpisala ugovor sa švicarskim prijevoznikom „Züri taxi 7x2“, koji nije samo taxi, već i limo servis, a potom i sa više partnera u Beču. Time je aplikacija CarGo proširila svoje poslovanje na tržišta Europe. Partneri iz inozemstva su, kako nam kaže Guberinić, tražili opciju sličnu Uberu te došli do CarGo aplikacije.
– Ugovor koji imamo s partnerom iz Švicarske tipičan je za ovu industriju i riječ je o ugovoru o podjeli prihoda te oni nama na mjesečnoj razini isplaćuju određeni postotak prihoda. Aplikacija je prilagođenja njihovom govornom području i njihovim potrebama. Možemo reći da za sada suradnja ide odlično, građani Züricha su prepoznali CarGo kao servis preko kojeg mogu poručiti uslugu brzo i jednostavno – objašnjava Vuk Guberinić, osnivač i direktor tvrtke CarGo.
Ugovor s partnerom iz Züricha podrazumijeva da partner, osim aplikacije, dobiva i znanje u području marketinga, koji se partnerski razvija. Što se tiče tehnologije, tvrtka CarGo Technologies zadužena je za razvoj aplikacije, unapređenje i sve inovacije, a partner sve to dobiva po principu „ključ u ruke“. – Imamo veliko iskustvo u razvoju online marketinga i targetiranja ciljanih skupina. Za taj smo dio uglavnom mi zaduženi preko firme koju imamo u inozemstvu. S druge strane, lokalni partner razvija ostali segment marketinga. Također, mi prenosimo i sva pozitivna iskustva koja smo dosada imali u razvoju poslovanja – objašnjava Guberinić.
Nakon Züricha, po sličnom su modelu potpisali i nekoliko ugovora s tvrtkama koje se bave prijevozom putnika u Beču, a aplikacija je u glavnom gradu Austrije dostupna od travnja 2019.
– Priroda partnerstva ista je kao u Beogradu, surađujemo s partnerima koji u Beču obavljaju servis iznajmljivanja vozila s vozačem. Očekujemo odličnu suradnju – kaže on.
Njihovi prirodni partneri i jesu tvrtke koje se bave organiziranjem ili prijevozom putnika.
Za sada CarGo u Srbiji posluje samo u Beogradu, ali Guberinić kaže da svakodnevno dobivaju poruke od građana Novog Sada i Niša s molbama da se poslovanje proširi i u njihovim gradovima. – CarGo Technologies i „Udruženje građana CarGo“ već se duži period bore u Srbiji za svoj opstanak, za slobodno tržište, bez monopola taxista, a velika potpora građana pokazuje nam da je tržištu Srbije potrebna CarGo aplikacija. Svakako nam je u planu da svoju uslugu, prije svega, omogućimo za korištenje građanima naše zemlje, jer vjerujemo da CarGo može postati brand kojim će se Srbija ponositi. Nakon Züricha i Beča, u planu je, također, daljnje širenje poslovanja u regiji. Želimo biti tvrtka koja će se moći nositi s konkurencijom svjetski poznatih aplikacija poput Ubera – objašnjava on.
Ako se uporede tržište prijevoza u regiji, Guberinić kaže da Hrvatska ima najrazvijenije te potpuno slobodno tržište u području transporta, jer građani Hrvatske mogu koristiti taxi, ali i organizirati prijevoz preko posebne aplikacije. – Za Hrvatskom zaostaju sva ostala tržišta regije, tako da svakako ima prostora za širenje poslovanja – kaže Guberinić.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.