Budućnost je u programiranju

Ne iznenađuje što se u zemljama ove regije pojavljuje sve više franšiza koje imaju veze s informacijskim tehnolgijama. Sasvim je izvjesno da će u bliskoj budućnosti većina zanimanja, zapravo, biti u izravnoj vezi s računalima. Osim toga, kodiranje postaje temeljna vještina 21. stoljeća, koju, praktički, mora znati svako dijete. I dok su djeca još uvijek i uglavnom korisnici tehnologija, mnogi su shvatili da djeca mogu biti i aktivni kreatori.
Anita Barši, dugogodišnja nastavnica matematike iz vojvođanskog gradića Sente, u potpunosti je razumjela potrebe novog doba. Od prijateljice koji živi u Budimpešti saznala je za Logiscool, školu koja je vrlo uspješna i koju djeca vole pohađati, jer se u njoj programiranje uči na zabavan način. Upravo je takav pristup privukao ovu poduzetnicu iz Sente te je kupila franšizu i školu programiranja Logiscool otvorila sredinom veljače 2018. godine.
Zanimljivo je da je njezina škola, kako kaže Anita Barši, bila „jubilarna“ – pedeseta. – Za početak, odlučila sam se za pojedinačnu franšizu, ali su pregovori oko master franšize, za čitav teritorij Srbije, u tijeku. Senta je mali grad, ali smo dobro počeli. Svaki tečaj programiranja traje 17 tjedana, koliko i semestar u školi, a do sada smo okončali tri. Kampovi za djecu i mlade, koji će im dobro doći kao korisna i zabavna djelatnost preko ljeta, organiziraju se od 1. srpnja – kaže Anita Barši, dodajući da će programiranje postati jednako važno kao i znanje stranih jezika.
Ona objašnjava da ova škola daje djeci mogućnost naučiti programiranje, ali s jednom bitnom razlikom – na zabavan način. – Djeca imaju dva sata tjekom tjedna i svaki put prave jednu igricu i lagano uče elemente programiranja. Na taj način, razvijaju algoritamsko razmišljanje, kreativnost i kako riješiti problem. Djeca su sretna što dolaze, redovito dolaze, rade u malim grupama i uvijek imamo nove učenike. Tečajevi su namijenjeni djeci od 7 do 18 godina, te grupama od šest do deset učenika. Predavači su uglavnom mladi studenti ili srednjoškolci koji prolaze našu stručnu i pedagošku obuku – kaže Anita Barši.
Od davatelja franšize iz Mađarske, kako kaže, ima veliku potporu, a posebno je značajna obrazovna platforma (Scoolcode) i programski jezik. Osim toga, dobiva jasne upute o marketingu i načinu na koji treba graditi imidž škole. Usto, svakodnevno joj poslovanje olakšavaju i detaljne smjernice iz operativnog priručnika. – Suradnja je jako dobra – ističe Anita.
Logiscool je prve škole programiranja otvorio 2014. godine u Mađarskoj. Franšizna mreža brzo i konstantno raste i sada posluje u 12 zemalja s više od 70 škola.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.