Dobar biznis u praonicama rublja

Ivana Živičnjak, voditeljica ureda tvrtke Bijeli svijet, primatelja master franšize branda LG Laundry Lounge, kaže kako su zadovoljni širenjem mreže u Hrvatskoj, ali i postepenim osvajanjem tržišta u regiji. – Kao primatelj master franšize možemo reći da smo zadovoljni širenjem mreže franšiza u Hrvatskoj, gdje do kraja godine očekujemo otvaranje još dvije franšizne jedinice. Također se, uz otvorene praonice u Beogradu i Podgorici, očekuje otvaranje još jedne franšizne jedinice u Crnoj Gori te Makedoniji – kaže Živičnjak.
Posljednje otvorena franšiza nalazi se u istočnom dijelu Kvarnerskog zaljeva, u Crikvenici, a primateljica franšize je Petra Antić. – Nismo imali iskustva u franšizingu, bavili smo se ugostiteljstvom i radom u administraciji. Za franšizu LG Laundry Lounge smo se odlučili jer smo mi bili korisnici praonice LG u Zagrebu, u Heinzelovoj ulici. Dopao nam se koncept preglednosti i urednosti, izgled uređaja, koji su profesionalni, ali opet nisu glomazni, već više asociraju na kućne. Takav tip praonice ne postoji na području Crikvenice i okoline, te nam je to bio dodatni razlog za odabir ove franšize – kaže Petra Antić.
Njihovi su klijenti uglavnom turisti, iznajmljivači apartmana, mještani koje ima potrebu za pranjem većih komada tekstilne robe poput deka, jastuka.
Ivana Živičnjak kaže da od primatelja franšize očekuju da iskoriste prednosti branda. – Naravno, mi smo tu, uvijek na raspolaganju za pomoć savjetima i našim iskustvom – kaže ona.
Idealni primatelji franšize, prema njezinim riječima, uglavnom su mlađi ljudi koji napredno razmišljaju po pitanju razvoja poslovanja, posebno oni koji su imali priliku putovati i vidjeti kako samoposlužne praonice funkcioniraju u SAD-u ili zemljama Zapadne Europe. Za sada je najveći broj franšiznih jedinica u Hrvatskoj, odakle su započeli širiti franšiznu mrežu 2015. godine, ali, kako ona kaže, očekuju da će se LG Laundry Lounge franšiza intenzivnije širiti i u drugim zemljama regije. – Ovo je dobar biznis jer se uz minimalno ulaganje od oko 20.000 eura može pokrenuti uspješan posao, a investicija se može vratiti već nakon 12 mjeseci. Prednost je ta da kod kupnje franšize nije potrebno plaćati ulaznu niti redovitu naknadu – što je uobičajeno kod većine drugih franšiza – jer su one već uračunate pri kupnji strojeva za rad – kaže Ivana Živičnjak.
Kako je ranije rečeno u Bijelom svijetu, najveće prednosti ove franšize su tehnološki najnovija generacija perilica i sušilica, ali i ugled i vrijednost branda LG.
LG Laundry Lounge ima četiri franšize u Hrvatskoj i po jednu u Srbiji i Crnoj Gori. Prema riječima Ivane Živničnjak, uskoro se očekuje otvaranje franšize u Makedoniji, još jedne u Crnoj Gori te jedne u Češkoj.
pročitajte članke

Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.