Parče tržišta za čuvene picerije
Pizza Hut jedan je od najpoznatijih svjetskih gastronomskih brandova, pod kojim danas posluje više od 13.000 restorana širom svijeta. Vlasnik branda je tvrtka Yum! Brands Inc., a ekskluzivni operater u Centralnoj i Istočnoj Europi, poljska tvrtka AmRest. U kolovozu 2016. AmRest je, naime, postao primalac master franšize, obvezavši se da će dalje prodavati pojedinačne franšize i tako razviti lanac restorana Pizza Hut u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Bugarskoj, kao i Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji.
Ovih su se dana pojavile i službene najave da AmRest traži pojedinačne primatelje franšize u Poljskoj, Češkoj i Mađarskoj.
Inače, AmRest na ovaj način već razvija Pizza Hut u drugim zemljama – upravlja franšiznom mrežom od stotinu restorana u Francuskoj, 70 u Njemačkoj i gotovo 30 restorana u Rusiji. A kako namjerava nastupiti na tržištima Centralne Europe? – Zahvaljujući franšiznom razvoju, Pizza Hut će ubrzati dinamiku rasta i prodor branda otvaranjem restorana u manjim mjestima i gradovima do 80.000 stanovnika... – navodi AmRest u službenom priopćenju.
Prema do sada dostupnim informacijama, ugovor o franšizi s pojedinačnim primateljima bit će potpisan na razdoblje od 10 godina, s mogućnošću produženja. Procjenjuje se da bi u otvaranje restorana trebalo uložiti najmanje 125.000 dolara, a restorani se mogu otvoriti u dva formata – Express i Delivery. Pizza Hut Express je format prilagođen lokacijama u trgovačkim centrima, kinima, benzinskim stanicama. Ne zahtijeva veliki prostor – najmanje 40 m2. Drugi format – Pizza Hut Delivery – restoran je s mjestima za sjedenje, ali i uslugom dostave na kućnu adresu. Preferirane lokacije za ovaj format treba tražiti u centralnim gradskim zonama ili u velikim stambenim područjima koja imaju dobar pristup za goste i vozače. Zahtijeva prostor od 110 do 120 m2.
Primatelj će imati obvezu platiti jednokratnu naknadu za pristup franšiznom sustavu koja iznosi otprilike 26 tisuća dolara, a zatim će izdvajati 6% prometa za dvije mjesečne naknade – redovitu i marketinšku. Zauzvrat, primatelj će moći računati na podršku davatelja franšize u odabiru lokacije, pomoć pri dizajnu i pripremi za otvaranje restorana, a potom i za sva poslovna pitanja. Pored toga, primatelj prolazi opsežnu obuku i dobiva pristup mreži provjerenih dobavljača.
– Pridruživanjem velikoj organizaciji poput AmResta, primatelj franšize dobiva pristup provjerenim alatima i sustavima koji podržavaju poslovanje. To je značajna konkurentska prednost. Mislim da je, zapravo, ključna – kaže Damian Rybak, direktor franšiznog razvoja za brand Pizza Hut.
Pored branda Pizza Hut, AmRest Holdings SE također je primatelj master franšize za KFC i Burger King, kao i ekskluzivni nositelj licence za razvoj Starbucksa u ovom dijelu Europe. U svom vlasništvu ima, pak, brandove restorana La Tagliatella, Blue Frog, KABB, Bacoa i Sushi Shop. Trenutno kontrolira više od 2.000 restorana brze hrane u 26 zemalja.

pročitajte članke

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Tvrtka Svesa Natura, primatelj talijanske franšize Let’s Pizza za zemlje bivše Jugoslavije i Austriju, nakon uspješnog starta u Hrvatskoj, traži nove primatelje franšize.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?