Tri prijatelja, dva vozila i tri rute
Marka, Sašu i Tomaža, trojicu strastvenih putnika, ujedno i prijatelja, podrijetlom iz Slovenije, povezivale su dvije zajedničke stvari – ljubav prema putovanju i nevjerica koliko je teško doći do zračne luke odakle bi, zapravo, započeli svoje putovanje. Svaki put kada bi rezervirali karte za putovanja, krenula bi mučna potraga za prijevozom do zračne luke. Taksi je uvijek bila preskupa opcija, do udaljenih zračnih luka gotovo i da nije bilo linijskog prijevoza, dok javni prijevoz neretko ne funkcionira baš najbolje. Tako su se početak i kraj putovanja često pretvarali u agoniju. No, upravo zbog ovakvih brojnih situacija rodila se ideja o kompaniji koja će pomoći putnicima da u optimalno vrijeme stignu od svoje kuće do zračne luke i obratno, i to po prihvatljivim cijenama. Svoju su tvrtku nazvali GoOpti.
Tri su prijatelja pokrenula biznis 2011. u Ljubljani s dva vozila i tri rute. Već sljedeće se godine na njihovoj karti našao Maribor te gradovi na slovenskoj obali Jadrana. GoOpti u Zagreb stiže 2014, a sljedeće ulaze na talijansko tržište, na kojem se još uvijek uspješno šire. I ova je godina bila uspješna za GoOpti jer su otvorili dva nova tržišta – Albaniju i Crnu Goru, a kako kažu, rade i na otvaranju novih destinacija. Vremenom su shvatili da će im za širenje mreže trebati svojevrsna optimizacija poslovanja te zaključili da će efikasnije širenje mreže postići kroz franšizni model suradnje.
– Kad smo započeli, imali smo ideju osnovati tvrtku koja će putnicima pomoći da lakše putuju do zračnih luka. Kao što smo već spomenuli, u početku smo krenuli vlastitim vozilima i brzo postigli veliki uspjeh. Kako je potražnja porasla i količina posla se povećala, odlučili smo se usredotočiti na razvoj naše platforme i inovativnih tehnologija kojima bi mogli optimizirati naše usluge i ostvariti veći profit. Shvatili smo da je razvoj takvog sustava ključan za uspostavljanje uspješnog poslovanja i za isticanje od ostalih ponuđača prijevoza. Tada smo počeli raditi i s kooperantima-podugovaračima, međutim, naišli smo na problem u vezi s pouzdanošću, koja je inače jedna od temeljnih vrijednosti GoOptija. Dakle, znali smo da trebamo drugu vrstu poslovnog modela koji će nas dovesti do partnera koji vjeruju u GoOpti i koji to prepoznaju kao svoju osobnu priliku i priču o uspjehu. To je jedini način kojim možemo biti sigurni da su naši standardi kvalitete ispoštovani u svim područjima koja pokrivamo, a tu se franšizni model pokazao vrlo uspješnim – objašnjava generalni direktor Marko Guček zašto su se odlučili za franšizing.
Trenutačno u okviru GoOpti mreže posluje 17 franšiznih jedinica, a u 2020. planiraju pokrenuti još 13. Riječ je o primateljima pojedinačne franšize, ali se često događa da, kako kaže Guček, primatelji počnu raditi u jednom gradu, odnosno, s jednom rutom, a zatim nastave dodavati nove, šireći se na čitavu regiju.
Idealan kandidat za GoOpti franšizu je, prema njegovim riječima, poduzetnik ili poduzetnica, koji već imaju određeno iskustvo u logistici ili radu u turizmu. – Nije presudno da on ili ona imaju svoja vozila ili već obavljaju usluge prijevoza, međutim, to je plus. Štoviše, za nas je najvažnije da je kandidat motiviran, poduzetničkog duha, da može upravljati resursima i organizirati transfere te da svoje usluge prodaje lokalnom tržištu, lokalnim turističkim agencijama i tvrtkama. Naravno da svi naši korisnici franšiza prolaze edukaciju i dobivaju svu potrebnu podršku i materijale, ali ipak tražimo nekoga tko je ambiciozan i posvećen poslu – naglašava Marko Guček, dodajući da poslovanje kroz franšizu donosi brojne benefite za obje strane.
– Franšizing vidimo kao dijeljenje istih vrijednosti, ali i zajednički posao usmjeren ka većem cilju. GoOpti primatelji franšize vode svoje male biznise uz našu podršku i prednosti koje donosi poslovanje u velikoj mreži. Podrška je kontinuirana od samog početka i u svakom segmentu poslovanja – objašnjava Guček.
Za sada se najviše žele širiti u Adriatic regiji te Italiji. Zanimljiva su im i tržišta Rumunjske, Bugarske i Mađarske. – Generalno govoreći, naš cilj svakako jesu tržišta središnje i zapadne Europe – kaže Guček.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...