SnF Gida, partnerska tvrtka Surf’N’Fries-a i turskog investitora, planira u narednih pet godina otvoriti 50 lokala u Turskoj. Na slici: Prodajno mjesto u Istanbulu
Četvrtak
24.01.2013
Otvorivši prvi restoran brze hrane u Istanbulu tvrtka Surf’N’Fries je zakoračila na tržište Turske. U planu je otvaranje još tri lokala ove godine.
 

Denis Polić, suvlasnik tvrtke Surf'N'Fries, kaže da je rano za stjecanje kompletne slike o poslovanju u Turskoj, ali da su zadovoljni prvim koracima. - Svaki početak je težak, ali broj gostiju iz dana u dan raste. Ljudi koji su probali naš proizvod se vraćaju, a konstantno pristižu i novi potrošači - kaže Polić.

Polić dodaje da su lokal otvorili u nezgodno vrijeme oko blagdana, ali da s nestrpljenjem očekuju "proljetni bum".

U partnerskom odnosu s lokalnim turskim investitorom osnovali su joint venture tvrtku SnF Gida i tako dobili priliku zakoračiti sigurnim korakom na tursko tržište.

Lokal od tridesetak kvadrata otvoren je u srcu istambulskog kraja Dešihtaš. Nalazi se u pješačkoj zoni, i zbog dobre pozicije, s pultom okrenutom ka ulici, mogu očekivati ​​veliki promet. - U ovoj godini imamo u planu otvoriti tri do pet vlastitih objekata u Istambulu. U tom gradu bismo nastavili širiti mrežu samostalno, dok bismo eventualno davanje franšize ostavili za druge gradove. Čekamo da nam tržište da signal u tom pogledu. Dobro je da već ima zainteresiranih za uzimanje franšize, ali ne želimo da žurimo - kaže Polić.

Po svemu sudeći, Turci vole brzu hranu. Lider na tržištu je svjetski lanac brze hrane Burger King, slijedi Mc Donald 's koji čak ima razvijenu i kućnu dostavu. Konkurencija je, kako ističe Polić, pojačana i poznatim domaćim brandovima. Ipak, usudili su se uhvatiti u koštac sa svim mogućim nedaćama, jer vjeruju da postoji prostora za nove "igrače". - Naš proizvod je inovativan, pakiranje je jedinstveno i vjerujemo u uspjeh - kaže Polić.

Za sada, proizvod nisu prilagođavali lokalnom tržištu, ali razmišljaju u skorijoj budućnosti razviti nove okuse svojih umaka koji bi zapravo bili po ukusu turskih potrošača.

U narednih pet godina planiraju otvoriti 50 lokala. - Znamo da prve godine poslovanja otvaranje novih lokala ide sporije. Vremenom ćemo bolje upoznati tržište i ekspanzija će biti brža, a pri tom, uvijek postoji mogućnost franšiznog širenja mreže - objašnjava Polić.