U razvoj s jasnim ciljevima
DepilConcept se na tržištu Portugala pojavio prije 13 godina ponudivši usluge u području dugotrajnog uklanjanja dlačica, fotopodmlađivanja i njegu svih tipova kože. Danas pod ovim brandom posluje više od 100 klinika kroz koje je do sada prošlo 200.000 klijenata. Osim rasta i razvoja biznisa na domaćem tržištu, franšiznu su mrežu razvili i u Poljskoj, a tijekom prošle godine pojavili su se i u ovoj regiji. I to je tek početak, najavljuje Alexandre Lourenço, osnivač i vlasnik branda DepilConcept.
Prije svega, po čemu ćete pamtiti 2019. – zašto je bila značajna za DepilConcept?
Godina za nama je, mogu reći, bila najbolja godina za lanac DepilConcept do sad. Potvrdili smo i ojačali poziciju tržišnog lidera u Portugalu i Poljskoj, dok smo prošle godine ušli i na novo tržište – Srbiju, gdje bi, već krajem veljače ove godine, naš primatelj master franšize trebao otvoriti treću kliniku. Usto, prosječni promet svih naših primatelja franšize značajno se povećao.
Što biste rekli, što su bile najznačajnije prekretnice za brand tijekom ovih 13 godina postojanja?
U vrijeme kada smo razmišljali o pokretanju posla, depilacija i trajno uklanjanje dlačica bili su tek dio usluga koje su se nudile u okviru klasičnih kozmetičkih salona.
Međutim, potražnja za tim uslugama bila je tako velika da smo shvatili da bi bio dobar potez ako bismo razvili zaseban, specijalizirani posao, pod zasebnim brandom. Tako je nastao franšizni sustav DepilConcept. Uspjeh DepilConcepta i njegov daljnji razvoj možda su najbolji dokaz da smo donijeli ispravnu odluku. Nekoliko godina nakon što smo započeli s poslovanjem u Portugalu, odlučili smo se okušati i na poljskom tržištu. Uslijedile su godine krize, pa smo se u tom razdoblju fokusirali na ta dva tržišta, i kao rezultat toga, postali smo tržišni lideri u Portugalu i Poljskoj. Prošle smo godine otvorili prve franšizne klinike na tržištu ove regije, u Srbiji, a nastavljamo tražiti nove primatelje master franšize i u drugim zemljama.
Što su ciljevi za 2020. godinu?
Ove ćemo godine biti fokusirani na snažniju potporu našim primateljima franšize – ponudit ćemo više obuke za zaposlenike u franšiznim klinikama, poboljšat ćemo kvalitetu naših usluga te raditi na novim kampanjama i digitalnom marketingu, a sve kako bismo privukli više klijenata koji će koristiti usluge DepilConcepta.
Kako će se dalje razvijati franšizna mreža?
Naši su ciljevi vrlo jednostavni – zadržati vodeće pozicije u Portugalu i Poljskoj, udvostručiti broj klinika u Srbiji, otvoriti našu prvu podružnicu u Bosni i Hercegovini i pronaći primatelje master franšize na tri nova tržišta.

pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.