Kastav na franšiznoj mapi praonica

Ivan Kukuljan, primatelj LG Laundry Lounge franšize, kaže da je njegova supruga, koja je također uključena u posao, dugo radila u turizmu te da odatle i potječe ideja o pokretanju samoposlužne praonice. – Kastav je u velikoj ekspanziji, kako gospodarski, tako i po pitanju samog stanovništva. Takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samoposlužnim i uslužnim praonicama – kaže Kukuljan.
LG Laundry Lounge im je, kako kaže, bio zanimljiv kao brand, budući da je riječ o poznatoj robnoj marki za tehničke uređaje. – Snaga branda je važna zbog marketinških aktivnosti. Otvoreni smo i za mogućnosti daljnjeg širenja mreže i otvaranje novih lokacija – kaže on i dodaje da im je u ovom trenutku najvažnije zadovoljstvo klijenata.
U tvrtki Bijeli svijet (Bright World), koja je zadužena za širenje koncepta i davanje LG Laundry Lounge franšize u zemljama Istočne Europe, kažu da broj klijenata samoposlužnih praonica raste u Europi te da ljudi svoje rublje ne nose u praonicu samo zbog pukog pranja, već i zbog toga što su ekološki osviješteni. Naime, u perilicama u praonicama se mogu oprati daleko veće količine garderobe nego u običnoj perilici, što znači da se koristi manje kemije, vode, struje... – Rekli bismo da se ne radi samo o običnoj usluzi, već kompletnom iskustvu koje potrošači imaju u našim praonicama – kažu u tvrtki Bijeli svijet (Bright World).
Prema njihovim riječima, LG Laundry Lounge može biti idealan dodatni posao – riječ je o biznisu koji ne traži mnogo angažmana te gdje je korištenje strojeva automatizirano. Same praonice su uređene kao prijatna mjesta u kojima se ljudi mogu poslužiti kavom, koristiti internet ili pogledati televizuju.
Osim u Hrvatskoj, LG Laundry Lounge posluje i u Srbiji i Crnoj Gori, kada je regija u pitanju. Koncept izvorno potječe iz New Yorka, gdje je i otvorena prva franšizna LG praonica.
pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.