Uspostavljanje dobre prakse
Kada su 2018. pokrenuli program franšiznog razvoja, tvrtka Flash Europe postavila je jasan cilj – proširiti i ojačati svoju logističku mrežu diljem Europe, posebno u zemljama u kojima ne posluje izravno. Namjera je da to čine putem franšize – pronalaženjem odgovarajućih partnera na lokalnim tržištima, a to su, prema planu, pouzdane i ambiciozne tvrtke koje se već bave transportom i koje bi, sada kao primatelji Flash franšize, ponudile premium uslugu hitnog transporta na svom tržištu.
Franšizni je razvoj započet s Turskom, nastavio se u Rusiji, a odnedavno se, početkom 2020, popisu zemalja u kojima posluju Flash franšize priključuju i Bugarska i Slovenija.
– U prvih smo godinu dana franšiznu mrežu podigli do devetoro ljudi, u dvije zemlje, a do ovog trenutka, naša franšizna mreža pokriva četiri zemlje, dok pod brandom Flash djeluje 13 primatelja franšize i više od 35 njihovih zaposlenika – ističe Frank van Doorn, franšizni menadžer tvrtke Flash Europe.
Prva priznanja za primatelje franšize
U skladu s tradicijom koja krasi velike i dobro uspostavljene franšizne sustave, matična tvrtka Flash Europe uvela je od samog početka franšiznog poslovanja praksu godišnjeg okupljanja i nagrađivanja svojih partnera.
– Iako smo mi relativno mlad franšizni sustav koji se još uvijek razvija, smatrali smo da je važno uspostaviti ljestvicu kvalitete od samog početka, ali i ponuditi različite modele motivacije partnera. Svako zalaganje primatelja franšize bit će, stoga, prepoznato i vrednovano – objašnjava Van Doorn.
Tako je sredinom siječnja u Istanbulu održan prvi susret franšiznih partnera tvrtke Flash na kojem su dodijeljene prve nagrade za uspjeh i postignuća u dosadašnjem radu. – Mi smo, u stvari, spojili dvije lijepe prigode – pokretanje nove franšizne jedinice za područja Istanbula i Burse s dodjelom prvih priznanja – rekao je Van Doorn.
Hakan Ertemel, primatelj master franšize za teritorij Turske, koji je ujedno i primatelj pojedinačne franšize za gradove Istanbul i Bursa, proglašen je najboljim primateljem franšize za 2019. godinu. – Priznanje se dodjeljuje na temelju nekoliko kriterija – kaže Van Doorn. – Među njima su rast broja klijenata na području poslovanja, rast prometa, kvaliteta usluge prema krajnjem korisniku, kao i podrška u regrutiranju novih pojedinačnih primatelja franšiza, što je vrlo važno kada su primatelji master franšize u pitanju – objašnjava Van Doorn.
Uloge po mjeri najviših standarda usluge
Obveze mastera i pojedinačnih primatelja franšize donekle se razlikuju, podsjeća Van Doorn.
Pojedinačni primatelji Flash franšize, kako objašnjava Van Doorn, trebaju biti tvrtke koje se već bave transportom, koje imaju izgrađenu logistiku i bazu klijenata. Njihov će osnovni zadatak biti razviti posao na teritoriju koji im je dodijeljen – trebaju se obratiti svojim postojećim, ali i novim klijentima, razmotriti ima li potrebe za hitnim transportom te staviti klijentima do znanja da sada nude i premium uslugu hitnog transporta. Drugi, ujedno i ključni zadatak pojedinačnih primatelja Flash franšize, jeste obavljanje transporta –preuzeti na vrijeme pošiljku iz bilo kojeg dijela Europe, pratiti kretanje pošiljke te obaviti transport do odredišta.
– Naravno, mi zahtijevamo da partner održava najvišu razinu usluge kad dođe do preuzimanja i transporta, to je obvezno – kaže Van Doorn.
Primatelj se master franšize, s druge strane, ne mora baviti transportom – preuzimanjem i isporukom pošiljki, niti je zadužen za privlačenje i suradnju s klijentima, budući da je to zadatak primatelja pojedinačne franšize. Njegova je uloga, objašnjava Van Doorn, razvijati mrežu pojedinačnih primatelja franšize na teritoriju date države.
– To znači da je zadužen pronalaziti, integrirati te profesionalno usmjeravati pojedinačne primatelje franšize – kaže on. – Međutim, mi već imamo slučajeve u kojima je primatelj master franšize ujedno i primatelj pojedinačne franšize. Tako je u Turskoj i Bugarskoj. Koji će model biti primijenjen, ovisi o tržištu i partneru, ali je Flash, općenito, otvoren za sve vrste suradnje – dok god je partner u stanju postignuti i isporučiti najviše standarde kvalitete – kaže Van Doorn.
![](https://img.franchising.pl/sr/9af/d8a/flash_award.jpg)
pročitajte članke
![](https://img.franchising.pl/hr/30e/bb4/valera_vita_nas1.jpg)
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
![](https://img.franchising.pl/sr/07c/f4d/stavka.jpg)
Životne okolnosti odvele su mladi bračni par Hasanović iz Sarajeva u Tuzlu, gdje su prošle godine pokrenuli vlastiti posao uzevši Helen Doron franšizu.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...