Uspostavljanje dobre prakse
Kada su 2018. pokrenuli program franšiznog razvoja, tvrtka Flash Europe postavila je jasan cilj – proširiti i ojačati svoju logističku mrežu diljem Europe, posebno u zemljama u kojima ne posluje izravno. Namjera je da to čine putem franšize – pronalaženjem odgovarajućih partnera na lokalnim tržištima, a to su, prema planu, pouzdane i ambiciozne tvrtke koje se već bave transportom i koje bi, sada kao primatelji Flash franšize, ponudile premium uslugu hitnog transporta na svom tržištu.
Franšizni je razvoj započet s Turskom, nastavio se u Rusiji, a odnedavno se, početkom 2020, popisu zemalja u kojima posluju Flash franšize priključuju i Bugarska i Slovenija.
– U prvih smo godinu dana franšiznu mrežu podigli do devetoro ljudi, u dvije zemlje, a do ovog trenutka, naša franšizna mreža pokriva četiri zemlje, dok pod brandom Flash djeluje 13 primatelja franšize i više od 35 njihovih zaposlenika – ističe Frank van Doorn, franšizni menadžer tvrtke Flash Europe.
Prva priznanja za primatelje franšize
U skladu s tradicijom koja krasi velike i dobro uspostavljene franšizne sustave, matična tvrtka Flash Europe uvela je od samog početka franšiznog poslovanja praksu godišnjeg okupljanja i nagrađivanja svojih partnera.
– Iako smo mi relativno mlad franšizni sustav koji se još uvijek razvija, smatrali smo da je važno uspostaviti ljestvicu kvalitete od samog početka, ali i ponuditi različite modele motivacije partnera. Svako zalaganje primatelja franšize bit će, stoga, prepoznato i vrednovano – objašnjava Van Doorn.
Tako je sredinom siječnja u Istanbulu održan prvi susret franšiznih partnera tvrtke Flash na kojem su dodijeljene prve nagrade za uspjeh i postignuća u dosadašnjem radu. – Mi smo, u stvari, spojili dvije lijepe prigode – pokretanje nove franšizne jedinice za područja Istanbula i Burse s dodjelom prvih priznanja – rekao je Van Doorn.
Hakan Ertemel, primatelj master franšize za teritorij Turske, koji je ujedno i primatelj pojedinačne franšize za gradove Istanbul i Bursa, proglašen je najboljim primateljem franšize za 2019. godinu. – Priznanje se dodjeljuje na temelju nekoliko kriterija – kaže Van Doorn. – Među njima su rast broja klijenata na području poslovanja, rast prometa, kvaliteta usluge prema krajnjem korisniku, kao i podrška u regrutiranju novih pojedinačnih primatelja franšiza, što je vrlo važno kada su primatelji master franšize u pitanju – objašnjava Van Doorn.
Uloge po mjeri najviših standarda usluge
Obveze mastera i pojedinačnih primatelja franšize donekle se razlikuju, podsjeća Van Doorn.
Pojedinačni primatelji Flash franšize, kako objašnjava Van Doorn, trebaju biti tvrtke koje se već bave transportom, koje imaju izgrađenu logistiku i bazu klijenata. Njihov će osnovni zadatak biti razviti posao na teritoriju koji im je dodijeljen – trebaju se obratiti svojim postojećim, ali i novim klijentima, razmotriti ima li potrebe za hitnim transportom te staviti klijentima do znanja da sada nude i premium uslugu hitnog transporta. Drugi, ujedno i ključni zadatak pojedinačnih primatelja Flash franšize, jeste obavljanje transporta –preuzeti na vrijeme pošiljku iz bilo kojeg dijela Europe, pratiti kretanje pošiljke te obaviti transport do odredišta.
– Naravno, mi zahtijevamo da partner održava najvišu razinu usluge kad dođe do preuzimanja i transporta, to je obvezno – kaže Van Doorn.
Primatelj se master franšize, s druge strane, ne mora baviti transportom – preuzimanjem i isporukom pošiljki, niti je zadužen za privlačenje i suradnju s klijentima, budući da je to zadatak primatelja pojedinačne franšize. Njegova je uloga, objašnjava Van Doorn, razvijati mrežu pojedinačnih primatelja franšize na teritoriju date države.
– To znači da je zadužen pronalaziti, integrirati te profesionalno usmjeravati pojedinačne primatelje franšize – kaže on. – Međutim, mi već imamo slučajeve u kojima je primatelj master franšize ujedno i primatelj pojedinačne franšize. Tako je u Turskoj i Bugarskoj. Koji će model biti primijenjen, ovisi o tržištu i partneru, ali je Flash, općenito, otvoren za sve vrste suradnje – dok god je partner u stanju postignuti i isporučiti najviše standarde kvalitete – kaže Van Doorn.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...