Za devet mjeseci poslovanja u Rumunjskoj, Subway je uspio otvoriti čak 12 restorana.
Utorak
22.01.2013
Ponekad je, izgleda, potrebno zaviriti u "podzemlje" ne bi li pronašli primjer za uspješno i ekspeditivno poslovanje.
 

Šalu na stranu, Subway, američki lanac restorana brze hrane, na koje god tržište da uđe, poslovanje širi zavidnom brzinom. Nedavno smo na našem portalu objavili vijest da Subway uvodi novi koncept u poslovanje, pokrenuvši lanac kafeterija pod svojim logom. Danas nije potrebno ići daleko da bismo vidjeli koliko je Subway ozbiljan igrač. Naime, tvrtka je na tržište u Rumunjsku ušla u travnju 2012. godine i za devet mjeseci poslovanja uspjela otvoriti čak 12 restorana, od toga osam u Bukureštu i po jedan u Temišvaru, Klužu, Pitešti i Jašiju.

Subway, inače, ima više od 37.000 restorana u 99 zemalja, tako da je najveći lanac restorana brze hrane na svijetu. Svoju mrežu uglavnom širi franšizno. - Činjenica je da 93 posto restorana na međunarodnom tržištu posluje vrlo uspješno. Ovo nisu podaci koje je plasirala sama tvrtka, nego pokazatelji do kojih su došle najeminentnije agencije za istraživanje tržišta - naglašava Rumen Radev, razvojni menadžer tvrtke Subway za tržište Rumunjske.