Subway ne usporava

Šalu na stranu, Subway, američki lanac restorana brze hrane, na koje god tržište da uđe, poslovanje širi zavidnom brzinom. Nedavno smo na našem portalu objavili vijest da Subway uvodi novi koncept u poslovanje, pokrenuvši lanac kafeterija pod svojim logom. Danas nije potrebno ići daleko da bismo vidjeli koliko je Subway ozbiljan igrač. Naime, tvrtka je na tržište u Rumunjsku ušla u travnju 2012. godine i za devet mjeseci poslovanja uspjela otvoriti čak 12 restorana, od toga osam u Bukureštu i po jedan u Temišvaru, Klužu, Pitešti i Jašiju.
Subway, inače, ima više od 37.000 restorana u 99 zemalja, tako da je najveći lanac restorana brze hrane na svijetu. Svoju mrežu uglavnom širi franšizno. - Činjenica je da 93 posto restorana na međunarodnom tržištu posluje vrlo uspješno. Ovo nisu podaci koje je plasirala sama tvrtka, nego pokazatelji do kojih su došle najeminentnije agencije za istraživanje tržišta - naglašava Rumen Radev, razvojni menadžer tvrtke Subway za tržište Rumunjske.
pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?