Dobra godina unatoč izazovima
– Husse BiH se zaista može pohvaliti znatnim napretkom poslovanja u prethodnoj godini. Prije svega porastom prodaje, ali i brojem pojedinačnih primatelja franšize – potvrđuje Ademir Mehinović, primatelj master franšize branda Husse, zadužen za razvoj franšizne mreže na teritoriju Bosne i Hercegovine. – Tijekom prethodne godine, franšizna mreža Husse-a u BiH-u postala je bogatija za četiri nova pojedinačna primatelja franšize. Dobrodošlicu smo poželjeli Ivani, Damiru, Bakiru i Draganu. Novi članovi pokrivaju područje sarajevskih općina Centar, Stari Grad i Novi Grad, te Banjalučku regiju i Hercegovinu – navodi Mehinović.
Husse kao dobra poslovna prilika
Husse, koncept poznat po prodaji i besplatnoj dostavi hrane za pse i mačke, posluje u Bosni i Hercegovini od 2018. Kako smo već ranije pisali, koncept su na ovo tržište donijela dvojica prijatelja Ademir Mehinović i Ismar Bećirević. I dok su prvih godinu dana posao razvijali samostalno, njihov je zadatak, kao primatelja master franšize, bio da, u isto vrijeme, rade na promociji branda i proizvoda, ali i franšiznog koncepta – te su bili zaduženi pronalaziti, obučavati i pružati podršku drugim poduzetnim ljudima koji se odluče za kupnju Husse franšize.
Iskustvo pokazuje da za pokretanje Husse franšize nisu potrebna velika ulaganja, kao što se ne zahtijeva ni specifično poslovno ili profesionalno iskustvo. Primatelji Husse franšize svakako prolaze obuku, a uvijek se mogu osloniti na pomoć i podršku iskusnijih kolega, potvrđuje Mehinović. – Naši primatelji franšize dolaze iz različitog profesionalnog okruženja. Bakir je student, a drži franšizu za Općinu Novi Grad Sarajevo. Za sada mu je Husse dodatni posao, ali stremi ka tome da mu postane jedini i osnovni posao. S druge strane, Damir je doktor veterine i naš primatelj franšize za područje sarajevskih općina Centar i Stari Grad. Za Husse franšizu se odlučio uvidjevši dobre strane branda, kao i priliku za napredak. Dragan je franšizer za područje Banjaluke i u ovaj je posao ušao samostalno, a kao glavni razlog za prelazak iz drugog branda navodi kvalitetu Husse hrane – objašnjava Mehinović što je navelo nove franšizne partnere da postanu dijelom franšizne obitelji Husse.
Simbioza donosi rezultate
Kako nam priča Ivana, primateljica franšize za područje Hercegovine, ona i njen suprug su se prvi put s Husse hranom susreli prije nepunih godinu dana. S obzirom da imaju uzgajivačnicu tornjaka, tražili su hranu koja će u potpunosti odgovarati potrebama pasa. Njihovi su psi i izložbeni, tako da je, pored zdravlja, i izgled pasa jako bitan. Probali su razne vrste hrana, međutim, psi nisu bili oduševljeni ponuđenim, pa se potraga za hranom koja će im odgovarati nastavila. – Slučajno smo čuli za Husse, pa smo odlučili kupiti vreću hrane. Psi su u trenu „smazali“ prvi obrok. A nakon samo par dana, i mi smo primjetili promjene nabolje na samim psima. Odmah smo se više informirali o Husse hrani te naručili jos nekoliko vreća. Od tada svi naši psi jedu samo Husse – kaže Ivana i dodaje da čim su saznali da je Husse hrana proizvedena od isključivo prirodnih sastojaka, bez GMO namirnica, odlučili su da ju preporuče i ostalim prijateljima koji imaju kućne ljubimce.
Na Facebook stranici su ubrzo potom vidjeli da Husse u Bosni i Hercegovini traži nove partnere te su se tako i odlučili uzeti franšizu za područje Hercegovine. – Bilo nam je bitno da znamo što prodajemo, a kako se hrana pokazala izvrsna na našim psima, znali smo da prodajemo zdravu i visokokvalitetnu hranu – kaže Ivana.
Kao novi franšizeri, Ivana i njen suprug su imali prigodu sudjelovati i na seminaru koji se održao u Beogradu i sa kojeg su se vratili bogatiji za nova iskustva i poznanstva s drugim primateljima Husse franšize iz Srbije i Slovenije. – Na tom seminaru smo uvidjeli važnost konstantne edukacije, koja nam je omogućila da se bolje upoznamo s načinom rada i poslovanja, što je od velike važnosti na samim počecima rada – kaže naša sugovornica.
Karantena nije utjecala na poslovanje
Globalna pandemija COVID-19 nije zaobišla ni Bosnu i Hercegovinu, ali kako primatelji Husse franšize s ovog tržišta tvrde, nije negativno utjecala na posao, čak suprotno. – Mi u Husse-u, želimo da obezbjedimo našim klijentima najbolju moguću uslugu, stoga i funkcioniramo na principu besplatne kućne dostave cjelokupnog asortima za pse i mačke, što se pokazalo i jako korisnim za naše kupce tijekom obvezne karantene i izolacije. Pored stalnih kupaca, zabilježili smo i porast broja novih kupaca, te se nadamo da će se zahvaljujući kavliteti hrane te trudu i radu Husse franšizera ovaj pozitivni rast nastaviti i u budućnosti – kaže Ademir Mehinović.

pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.