Praonica rublja kao siguran biznis
Zbog promjene brzine života, praonice rublja postale su poželjna opcija za održavanje higijene garderobe. A pogotovo danas, u vrijeme kada se svijet suočava s najvećom pandemijom u posljednjem stoljeću. Davatelj franšize praonica rublja LG Laundry Lounge uputio je, stoga, svojim franšiznim partnerima i nekoliko savjeta, kojih bi se, zapravo, svaki vlasnik praonice trebao pridržavati.
– Redovito dezinficirajte površine s kojima dolazite u kontakt i potičite fizičko rastojanje među ljudima u praonici – poručuje Mario Martinek, vlasnik tvrtke „Bijeli svijet“ (Bright World) koja je i zadužena za širenje LG franšize u zemljama Centralne i Istočne Europe. – Također, redovito koristite higijenske programe kao što su Wave force i Auto tub clean, zato jer oni održavaju LG profesionalne perilice sigurnima kad se radi o higijeni. Savjetujte svoje klijente da nastave prati rublje. I možda najvažnija stvar u cijeloj priči – ne paničarite. Samo držite svoju Laundry Lounge praonicu čistom i sigurnom – savjetuje Mario Martinek.
LG Laundry Lounge je koncept prepoznatljiv i specifičan po tome što je svoje praonice uredio tako da budu i mjesto za okupljanje i društveni život – uz televiziju, internet, dječiji kutak, aparat za kavu. U vrijeme pandemije, održavanje fizičke distance jeste imperativ, ali to, kako kaže davatelj ove franšize, ne treba odvratiti ljude od korištenja njihovih usluga. – Redovito pranje i sušenje rublja će pomoći odagnati viruse i bakterije s rublja. Klijente, stoga, treba podsjetiti na temperaturu pranja – što je voda toplija, to su veće šanse da će rublje biti higijenski ispravno. Ne zaboravite sušilicu – ona je odličan saveznik u borbi protiv virusa i bakterija upravo zbog topline koju generira – objašnjava Martinek.
Brendirana praonica s najvišim higijenskim standardima
Oni koji bi pokrenuli ovu franšizu trebaju znati da LG Laundry Lounge dolazi, praktički, kao koncept „ključ u ruke“. Prostor se uređuje po uputama davatelja franšize, dolazi s kompletnom opremom, a dobivaju se i gotovi marketinški materijali te primatelj ne mora brinuti oko dizajna, kreiranja marketinških poruka i kampanja.
– Jedino što se očekuje od primatelja je da te marketinške poruke i materijale dijeli na društvenim mrežama i organizira otvaranje svoje praonice. Vođenje samoposlužne praonice ostavlja na raspolaganju dosta vremena te se primatelj može koncentrirati na higijenu i kako svoju Laundry Lounge praonicu održati sigurnom za njene korisnike – dodaje Martinek.
Od New Yorka do Europe
Koncept Laundry Lounge osmislila je korporacija LG Electronics. Prva praonica rublja pod ovim brendom otvorena je u New Yorku 2012. godine, a tri godine kasnije, koncept se našao i na drugoj strani oceana. Tvrtka „Bijeli svijet“ (Bright World) postala je, naime, primatelj master franšize za Jadransku regiju i otvorila prvu franšiznu jedinicu u Zagrebu. Uslijedilo je otvaranje LG praonice u Zadru, nakon čega je „Bijeli svijet“ imenovan za „mastera“ za zemlje Centralne i Istočne Europe, čime je i preuzeo zaduženje širiti koncept i davati LG franšizu na tom području. – Odluka je donesena nakon što smo uspješno pokrenuli poslovanje u Hrvatskoj. Ali i zbog toga što smo bili vrlo aktivni, organizirali smo nekoliko edukativnih seminara za ljude zainteresirane za pokretanje ovog posla. S takvim znanjem i iskustvom bili smo spremni preuzeti razvoj franšizne mreže u regiji CEE, naročito što se radi o vrlo sličnim tržištima – objašnjava Mario Martinek.
Nakon toga, dvije Laundry Lounge praonice otvorene su u Podgorici te jedna u Beogradu. „Bijeli svijet“ je također pomogao u otvaranju Laundry Lounge praonica u Crikvenici i Kastvu, a uskoro će, kako najavljuju u ovoj tvrtki, biti otvorene i franšizne poslovnice u Ljubljani, Skoplju i Pragu.
Prednost i za primatelje i za klijente
Vođenje samoposlužne Laundry Lounge praonice, prema riječima Martineka, ostavlja mnogo vremena na raspolaganju te ovo može biti i dodatni posao. Primatelj, pritom, ne plaća nikakvu franšiznu ulaznu ili redovitu naknadu, jer je njihova cijena uključena u troškove strojeva. Troškovi u vezi s zaposlenicima su minimalni, budući da je potrebna tek jedna osoba koja bi brinula o održavanju i higijeni. Osim toga, radi se samo s gotovinom i nema čekanja na naplatu potraživanja.
– LG je nastojao stvoriti i jedinstveno korisničko iskustvo, odnosno, da Laundry Lounge praonice budu ugodno mjesto za druženje, gdje se može koristiti internet, popiti kava... Na taj način, odlazak u praonice nije gubitak vremena, nego dobro iskorišteno slobodno vrijeme, što povećava šansu da će se ljudi u praonicu vratiti. To je još jedna prednost na koju mogu računati naši budući primatelji franšize – kaže Mario Martinek.
Biznis bez po muke / Za pokretanje LG praonice rublja nisu potrebne velike investicije. Primatelju franšize ostaje i mnogo vremena na raspolaganju te ovo može biti i dodatni posao. pročitajte članke
Hrvatska franšiza u Meksiku
/01.10.2023
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Legenda o LEGO kockama
/01.05.2017
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.