Direct Booker ulazi na tržište Italije
Valentino Lucis, postojeći primatelj franšize Direct Booker-a za područje Cresa, Raba i Lošinja, odlučio se, naime, upustiti u još jedan izazov te potpisati ugovor o franšizi i za područje Friuli-Venecija-Giulia u Italiji. Za mnoge je možda ludost investirati u turizam i upravljanje privatnim smještajem u vrijeme kada su putovanja svedena na minimum, međutim, za Lucisa, kako sam kaže, bilo je pravo vrijeme za takav pothvat.
– Odlučio sam se za Italiju, i to upravo u ovo vrijeme pandemije, jer vjerujem da je više nego ikad u ovoj krizi potrebno iznajmljivačima privatnog smještaja ponuditi ruku partnerstva i pozicionirati njihove ponude na što veći broj „booking“ kanala. Kada okolnosti budu povoljnije, kada prođe ovo teško i krizno vrijeme, pokrenut će se i prodaja smještajnih turističkih kapaciteta, pogotovo onih koji su već dobro pozicionirani. Vjerujem da partneri koji budu surađivali s Direct Bookerom to mogu očekivati – kaže Lucis, koji se u ugostiteljskom poslu nalazi već osam godina.
Franšizu Direct Booker preuzeo je za područje Cresa, Lošinja i Raba u prosincu 2018. Iako je situacija s koronavirusom u potpunosti promijenila poslovno okruženje, ove su godine održali poslovanje i trenutno upravljaju sa stotinjak objekata te nastavljaju rasti. Uvjerivši se da franšiza djeluje i da je poslovni model dobro osmišljen, siguran je da će s vremenom postići i dobre rezultate u Italiji. – Vidio sam da je ljudima koji se bave iznajmljivanjem smještaja potrebna usluga koja im može uvelike pomoći oko popunjavanja njihovih jedinica, bez da se brinu oko dopisivanja s gostom, praćenja kalendara i slično. Direct je Booker, naime, razvio sve što iznajmljivaču treba i nudi cjelovitu agencijsku uslugu po principu „ključ u ruke“ – kaže on.
Za njega osobno, uzimanje franšize bio je pravi izbor, više nego da je posao, kako kaže, pokrenuo od nule.
– Franšiza mi nije strana, radio sam već po ovom modelu. U franšiznom poslovanju sve je već razrađeno, problemi izbjegnuti, već vidimo i rezultate, efekte marketinga. Dobivamo sve od A do Ž, što jednom poslovanju treba – kaže on.
Danijela Kraljević, franšizna menadžerica Direct Bookera, kaže da tvrtka nastavlja sa širenjem franšizne mreže usprkos situaciji s koronavirusom. – Znamo da je situacija s koronom škakljiva, ali opet mislimo da za poduzetne pojedince ovo može biti i dobra prilika. Ljudi su ostali bez posla, a mnogo je onih koji traže rješenja i žele sami nešto pokrenuti – ističe Kraljević.
pročitajte članke
– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.