Profesionalna usluga na mreži
Pronaći tvrtku, servis ili obrtnika s kvalitetnim referencama često je vrlo težak zadatak. Bez obzira na područje djelovanja u kojem tražimo. Mađarska internetska platforma Qjob osmišljena je kako bi pomogla svojim korisnicima da pronađu i povežu se s profesionalcima iz različitih profesija. Zahvaljujući ovom konceptu, korisnik može lako angažirati vodoinstalatera, grafičara, servis za čišćenje ili čuvanje djece, ponekad po znatno nižim cijenama nego što su na tržištu.
Osnivači Qjoba sada svoj koncept namjeravaju ponuditi i na drugim tržištima. Odlučili su se za franšizni model, vjerujući da će takav model suradnje donijeti najbrži i najkvalitetniji rast. Budući partneri – primatelji franšize – mogu kupiti prava/licencu za određeni grad, regiju ili čak cijelu zemlju. U potonjem slučaju, takav bi partner u stvari bio primatelj master franšize, koji bi imao pravo prodavati pojedinačne franšize novim partnerima za manja lokalna tržišta (gradove ili regije).
Razvojni potencijal
Ovakva vrsta servisa odavno nije novost u svijetu, slični projekti već uspješno funkcioniraju na zapadnim tržištima. Vlasnici Qjoba, međutim, vjeruju da postoji vrlo jak potencijal za razvoj i u zemljama Središnje i Istočne Europe. – Tržište je u ovom području prilično segmentirano, ne postoji niti jedan konsolidirani i snažni brand. To želimo promijeniti – kažu u ovoj tvrtki.
Još jedna činjenica ide u prilog ovom konceptu. – Istraživanja tržišta, naime, pokazuju da samo oko 5-7% kućanstava koristi online platforme kao alat za rješavanje problema. No, pandemija COVIDa-19 polako, ali sigurno mijenja taj trend – kažu osnivači Qjoba.
Investicija potrebna za dobivanje franšizne licence ovisi o veličini teritorija na kojem franšizni partner želi raditi. Preporučuje se da teritorij ima najmanje 200.000 stanovnika. – Naš franšizni koncept nudi rješenje za sve koji žele pokrenuti vlastiti IT start-up koristeći već dokazani poslovni model – kažu osnivači platforme Qjob.
Kako Qjob funkcionira?
Registrovani korisnici Qjob mogu biti klijenti koji traže uslugu, ali i profesionalci. Klijenti definišu zadatke (projekte ili taskove) za koje im treba profesionalno rešenje i potom ih postuju na platformu. Svi profesionalci, pak, koji su registrovani za određenu kategoriju usluga, bivaju obaveštavani o svakom novom zahtevu – zadatku ili projektu – koji se u takvoj kategoriji pojavio na platformi. Ako mogu da odgovore na takav zahtev, ali i ako ih takav posao zanima, oni daju ponudu. Klijenti koji traže uslugu mogu dobiti više ponuda i odabrati onu koja im najviše odgovara.
Registrirani korisnici Qjoba mogu biti tražitelji usluga, ali i profesionalci. Klijenti definiraju zadatke (projekte ili taskove) za koje im je potrebno profesionalno rješenje, a zatim ih postavljaju na platformi. S druge strane, svi profesionalci koji su registrirani za određenu kategoriju usluga, informirani su o svakom novom zahtjevu – zadatku ili projektu – koji se u takvoj kategoriji pojavio na platformi. Ako mogu odgovoriti na takav zahtjev, ali i ako su zainteresirani za takav posao, oni daju ponudu. Klijenti koji traže uslugu mogu dobiti više ponuda i odabrati onu koja im najviše odgovara.
Klijenti također mogu pretraživati bazu registriranih profesionalaca i izravno tražiti ponudu za uslugu koja im je potrebna. Klijent bi, naravno, na kraju postupka trebao odabrati jednog profesionalca za svoj zadatak, dok svi ostali profesionalci dobivaju obavijest da je zadatak/projekt dodijeljen nekom drugom.

pročitajte članke

Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.