Sushi i za poduzetne Slavonce
Svijet se tijekom 2020. suočio s izazovom nevjerojatnih razmjera. U jeku globalne pandemije, karantene i restriktivnih mjera poslovanja, većina je biznisa morala usporiti, ako ne i potpuno obustaviti svoje djelatnosti. Ipak, unatoč općem padu i usporavanju, pojedini su franšizni sustavi i tijekom ovog teškog razdoblja uspjeli održati razvoj te proširiti svoje mreže. Među njima je i Sushi by A's, koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru velikih trgovačkih lanaca.
U Grupi Ohana, kompaniji koja je zadužena za razvoj franšizne mreže Sushi by A'sa na tržištima Hrvatske i Slovenije, kažu da su, unatoč svim izazovima, nastavili otvarati prodajne jedinice na novim lokacijama, i to na oba spomenuta tržišta.
Upravo je nova poslovnica 19. ožujka otvorena u Osijeku u sklopu novog objekta Interspara.
– U Slavoniji nismo bili prisutni do sada te je ovo veliki korak za nas. S otvaranjem Interspara, i mi smo, kao njihovi partneri, iskoristili priliku te otvorili prodajno mjesto i tako ovdašnjim potrošačima ponudili nešto novo – kaže za naš portal voditelj regije.
Rezultati koje su u Osijeku postigli već u prvim danima nakon otvaranja – prelaze sva očekivanja, kažu u kompaniji. – Ugodno smo iznenađeni i posjetom i prodajom. Potvrdilo se, zapravo, da su potrošači bili željni noviteta – dodaje voditelj regije.
Prema ustaljenoj praksi, Sushi by A’s je i ovu poslovnicu otvorio samostalno, ali namjeravaju da posao, nakon početnog uhodavanja, preuzme primatelj franšize. – Naš tim uvijek započne, postavi sve na svoje mjesto, dok istovremeno tražimo primatelja franšize. Da, započeli smo razgovore s potencijalnim partnerima za Osijek te već obavili nekoliko razgovora – potvrđuju iz kompanije.
Budući da Grupa Ohana od početka preuzima najveći i najsloženiji dio posla na sebe, poput ugovaranja suradnje s trgovačkim lancima i postavljanje posla, primatelju franšize ostaje da prođe obuku i potom preuzme gotovu jedinicu – s rashladnim vitrinama, radnim pločama, skladišnim prostorom. Da bi priprema i prodaja sushija i nadalje tekla bez zastoja, kompanija Ohana osigurava primatelju franšize i redovitu opskrbu svim potrebnim sastojcima za sushi.
U kompaniji kažu i da se budućem partneru nudi, zapravo, biznis s puno potencijala. – Onaj tko sada preuzme Osijek, nadalje može očekivati razvijanje posla u čitavoj Slavoniji – pojašnjava voditelj regije.
Biznis koji se opire koroni
– I sami smo iznenađeni kako korona nije utjecala na naše poslovanje. Dapače, brojke su bolje nego za prethodnu godinu – kažu u kompaniji. – Podsjetiti ću da smo u 2020. otvorili i poslovnice u Dubrovniku i Puli, a ta prodajna mjesta sada s uspjehom i sa izuzetno dobrim rezultatima vode naši primatelji franšize – dodaje voditelj regije.
Razlog svakako treba tražiti i u novim okolnostima, budući da su ugostiteljski lokali i restorani većinom bili zatvoreni uslijed mjera karantene. – Oni nam, međutim, nikad nisu bili konkurencija. Svakako, dobra je okolnost što su naša prodajna mjesta vezana za trgovine koje su stalno otvorene. Osim toga, prednost je i što smo prodaju bazirali na konceptu „to go“. Korona je, nažalost, sve svela na „to go“ – od kave do sushija – objašnjava voditelj.
Zbog svega navedenog, franšiza Sushi by A'sa jeste dobra poslovna prilika, smatraju u kompaniji. To, između ostalog, može potvrditi i primjer franšizera koji je u kolovozu 2020. preuzeo poslovnicu u Dubrovniku, nakon što je ostao bez posla u jeku pandemije. Sada, prema riječima voditelja, uspješno okončava zimu, očekujući sezonu.
– Mnogi su biznisi pretrpjeli velike gubitke za ovo vrijeme i ljudi traže nove mogućnosti i posao. Činjenica da su trgovine, i naša prodajna mjesta unutar njih, otvorena i tijekom lockdown-a, našim franšizerima ulijeva dodatno povjerenje u održivost posla – kažu u kompaniji.
Privlačnost ove franšize – a pogotovo za mlade, poduzetne ljude – ogleda se i u vrlo povoljnim uvjetima suradnje. Primatelji, primjerice, nemaju apsolutno nikakvih ulaganja. – Sve što im treba je marljivost, a za ostalo se brine kompanija i svi mi unutar nje. Kad uzme franšizu Sushi by A'sa, primatelju će to biti ništa drugo doli dobro plaćen posao u koji ulazi kroz proces samozapošljavanja, otvaranjem obrta – objašnjava voditelj regije.
![](https://img.franchising.pl/hr/d60/9e6/sushi_osijek1.jpg)
pročitajte članke
![](https://img.franchising.pl/hr/edf/1b3/1650889987408-1.jpg)
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Najčitanije
![](https://img.franchising.pl/sr/07c/f4d/stavka.jpg)
Životne okolnosti odvele su mladi bračni par Hasanović iz Sarajeva u Tuzlu, gdje su prošle godine pokrenuli vlastiti posao uzevši Helen Doron franšizu.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I started receiving alert of cash been transferred from my account immediately I had to rush down to the bank to know what's happening I was told that my funds got wired out of...
Zaradi na jeftinoj kavi
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Više od talijanskog restorana
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Papa John's osvaja Kinu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšizni „boost“
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Snažan rast u UK
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Partnerstvo ubrzava rast
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Novo ime u svijetu kave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...