Mr. Razor Barbershop / Premium brijačnica modernog doba, zamišljena kao spoj tradicionalne brijačnice u kojoj se može dobiti klasično šišanje i brijanje te one suvremene, koja slijedi sve svjetske trendove
Petak
16.04.2021
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
 

„Salon super izgleda!”, „Je li ovo neka franšiza?” – samo su neki od komentara koje je Ivan Mišković dobivao u posljednje četiri godine, koliko vodi svoj barbershop Mr. Razor u Zadru. Bio je to, kako nam priča, i jedan od prvih signala da bi od svog malog biznisa mogao napraviti „nešto više“ – ponuditi franšizu i drugim poduzetnim ljudima koji žele pokrenuti dokazan poslovni koncept u području muške njege.

Barbering je u usponu i raste iz dana u dan. Trend sa bradama je aktualan i vjerujem da je ovo idealan trenutak za sve one koji su željni poslovne suradnje, napretka i stvaranja u ovom području – poručuje Ivan Mišković potencijalnim franšiznim partnerima.

Nastalo iz ljubavi prema barberingu

Kada je sam pokretao posao, sve potrebne vještine i znanje Mišković je već „imao u svojim rukama“. Budući da je završio srednju frizersku školu u Zadru te imao dragocjeno radno iskustvo stjecano diljem svijeta, otvaranje brijačnice dojmila se kao dobra ideja. – Imao sam priliku upoznati i raditi sa svijetski priznatim i poznatim barberima iz svijeta mode i frizerstva. Od Londona, Slovenije, preko Milana do New Yorka, pa ponovno među svoje korijene, natrag u Hrvatsku, u Zadar – iscrtava Mišković putanju svog profesionalnog razvoja.

Po povratku sam shvatio da u mom gradu ne postoje brijačnice kakve sam viđao po svijetu te sam želio prijateljima i svim drugim ljudima dati dobru i kvalitetnu uslugu. I naposlijetku sam u tome uspio – kaže Mišković, dodajući da ne bi svoju priču danas mogao pričati da u ovaj pothvat nije ušao s puno entuzijazma i, naravno, ljubavi! – To je ono što pokreće svijet, a to je pokrenulo cijelu priču koja i danas uspješno posluje i stalno raste – ističe on.

Mr. Razor otvoren je prvog srpnja 2017. Specijalizirani su za usluge muške njege: od šišanja, brijanja, modeliranja i njege kose i brade, sve do čupanja dlačica iz nosa i ušiju vrućim voskom. Ističu ih i posebne tehnike rada s vatrom, voskom i koncem te unikatno šišanje geometrijskom tehnikom. Po specifičnoj ponudi usluga te interesantnom uređenju salona, jasno je da je Mr. Razor zamišljen kao koncept koji spaja klasičan i moderan stil. – Upravo se ta kombinacija retro i modernog stila salona i premium usluga pokazala kao jako uspješan model te stoga i privlači stotine zadovoljnih klijenata koji se rado vraćaju – dodaje Mišković.

Ka franšiznom razvoju

Franšizu su, posve prirodno, odlučili razviti kada su se ljudi počeli intenzivno raspitivati kako mogu „kupiti brand“ i koncept Mr. Razora. Mišković kaže da su sada spremni svoje znanje i dokazan poslovni model ponuditi zainteresiranim poduzetnicima – za početak, s područja Hrvatske. – Smatramo da u Hrvatskoj postoji nevjerojatan potencijal za razvoj – naglašava Mišković. Dodaje, međutim, da će u obzir uzeti i upite koji dođu iz drugih zemalja ili gradova izvan Hrvatske.

Kad opisuje profil svog idealnog primatelja franšize, Mišković kaže da to treba biti energična, poduzetna i karizmatična osoba, koja ima iskustva ili na menadžerskim pozicijama ili u prodaji. Kako je i sam u ovaj posao ušao s puno strasti, napominje da od budućih primatelja franšize očekuje maksimalnu posvećenost pri uvođenju koncepta na lokalno tržište, jer se samo na taj način može potaknuti i izgraditi uspješan brand. Preporučljivo je da primatelj ima određenog iskustva u poznavanju njege kose – međutim, to nije obvezno. Mnogo je važnije, dodaje Mišković, da primatelj dobro poznaje lokalno tržište – da zna „tko je tko“ te kakvo je stanje u branši. Usto, podrazumijeva se da će primatelj franšize osigurati dovoljno kapitala kako bi biznis tekao bez problema te da će znati motivirati i izgraditi pouzdan tim.

Obukom do istih standarda kvalitete

Franšizer, s druge strane, može računati na potpunu podršku davatelja franšize. To znači da će on i njegovi zaposlenici dobiti svu potrebnu edukaciju: od šišanja i brijanja do vođenja brijačnice. Ipak, da bi uopće mogao započeti poslovanje pod imenom Mr. Razora, primatelj franšize mora zaposliti stručan kadar, koji će, naime, biti spreman proći dodatnu obuku kako bi naučili tehniku geometrijskog šišanja i usvojili iste standarde šišanja, naglašava Mišković.

Osim prijenosa znanja i vještina o upravljanju, naše ćemo primatelje naučiti i komunikacijskim vještinama te osnovama prodaje i marketinga. Cilj nam je da usluga bude kvalitetna, standardizirana te da je pružaju educirani radnici s vrhunskim profesionalnim alatima – pojašnjava Mišković.

Edukacija se dijelom održava u prostoru davatelja, a dijelom u prostoru primatelja franšize. No, kako kaže naš sugovornik, primatelj će u svakom trenutku imati na raspolaganju savjete i stručnu pomoć „iz centrale“. – Po dogovoru, mi možemo raditi neko vrijeme u salonu primatelja, dati odgovore na sva pitanja. Ukoliko bude potrebno, osoblje primatelja može raditi sa nama u našem prostoru kako bi bolje osjetili atmosferu te kako bismo im što lakše pokazali sve tajne barberinga i uspješnog poslovanja. Obuka je uvijek „jedan na jedan“, jer se tako najbolje nauči. Pokazujemo svaki detalj i ukazujemo na svaku pogrešku – kaže Mišković. Uslijed izvanrednih okolnosti u vrijeme pandemije, dodaje da obuka može biti organizirana i online.

Kad pristupi franšiznom sustavu Mr. Razora, primatelj franšize dobiva i niz olakšica. Bit će, na primjer, povezan s najboljim salonima frizerske opreme i proizvoda. Na taj način, ne samo što će dobiti siguran kanal opskrbe, već i mogućnost da proizvode visoke kvalitete nabavlja po najboljim cijenama, kaže Mišković.

Brijačnica se može smjestiti u prostor s minimalno 20m2, maksimalno 60m2, a idealno 35m2, sugerira Mišković. Interijer se uređuje prema standardima i pravilima vizualnog identiteta franšize. Poželjno je da u blizini lokacije postoji mogućnost parkiranja, a općenito se preporučuju lokali na frekventnim mjestima, kao i urbane sredine, gradski trgovi, kulturna ili turistička središta te pješačke zone.

Biznis u koji vrijedi uložiti  

Koliko će primatelj morati uložiti u pokretanje posla, ovisi prije svega o formatu barbershopa te se investicije kreću od 27.800 eura, za manji, do 58.000 eura za veći format. U ovaj iznos ulaze troškovi ulazne franšizne naknade, opremanja i uređenja brijačnice po standardima franšize, nabave robe i inventara, transporta, početnog marketinga, kao i „rezervni“ kapital koji će omogućiti primatelju da nesmatano posluje barem prva tri mjeseca.   

Redovna franšizna naknada za oba formata iznosi 7,5% mjesečnog promjeta, dok se za marketing izdvaja 1% (manji format), odnosno, 3% (veći format). Kad pokrene posao, primatelj će dodatno izdvajati za lokalni marketing po potrebi. 

– Barbering je vrlo perspektivna tržišna niša – ističe još jednom Mišković. – Stoga, tko god razmišlja o franšizi Mr. Razora, može računati, zapravo, na pokretanje profitabilnog posla za koji nisu potrebna preterano velika ulaganja. Zbog naših visokih standarda kvalitete, ugodnog i specifičnog interijera te personalizirane usluge i tehnika šišanja, Mr. Razor je koncept koji privlači veliki broj klijenata. Vjerujem da sve ove odlike dovoljno govore o atraktivnosti koncepta te da će privući i buduće primatelje franšize – kaže Ivan Mišković.


Brijačnica za poduzetne / „Želimo ponuditi franšizu i drugim poduzetnim ljudima koji žele pokrenuti dokazan poslovni koncept u području muške njege“, Ivan Mišković, vlasnik Mr. Razora
/1/
vidite više

Popularno na forumu

Pametno ulaganje u koncept budućnosti

Dragi tražitelji kredita, imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska prava s...

9 komentara
zadnji 11.06.2024
Hrvatska franšiza u Meksiku

Dragi tražitelji kredita, imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska prava s...

8 komentara
zadnji 11.06.2024
Pametno ulaganje u koncept budućnosti

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

9 komentara
zadnji 02.06.2024
Cammeo stiže u Beograd

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

5 komentara
zadnji 02.06.2024
Taxi Cammeo pokreće franšizu

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

8 komentara
zadnji 02.06.2024
Taxi Cammeo pokreće franšizu

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

8 komentara
zadnji 02.06.2024
Snažno u franšizni razvoj

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

7 komentara
zadnji 02.06.2024
Čuvaj sjećanja!

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

5 komentara
zadnji 02.06.2024