Zdrava poslovna priča
– Biorezonanca je budućnost – kaže Zdravka Svetličić, osnivačica i vlasnica koncepta Valera Vita, biorezonantnog centra koji pruža usluge u području komplementarne i alternativne medicine. Kad se osvrne na početke, kaže da je o tretmanima iscjeljenja pomoću biorezonantnih uređaja počela razmišljati tek kad se i sama našla u vrlo specifičnoj obiteljskoj situaciji. – Shvatila sam da svemir ima drugačiji plan za mene kada mi je zatvorio neka vrata te mi dao životnu situaciju u kojoj sam trebala poduzeti korake mimo svih ustaljenih pravila – opisuje slikovito Zdravka Svetličić svoj put do Valera Vite. – Naime, dobila sam neurorizično dijete za koje sam pomoć pronašla u alternativnoj medicini. Prvo je to bila homeopatija prije 23 godine, a potom i biorezonanca, kojom se bavim već 10 godina. Sva svoja znanja sam uklopila u sadašnji model rada – objašnjava Svetličić.
Centar Valera Vita otvorila je u Zagrebu 2011. godine, kada se i prvi put susrela s BICOM biorezonantnim uređajem te, kako kaže, prepoznala sve mogućnosti iscjeljenja frekvencijskom/kvantnom medicinom. – Ovo je nježna i vrlo moćna metoda koja na staničnom nivou može otkriti opterećenja i blokade u organizmu te pomoću frekvencija uspješno pokrenuti samoiscjeljenje organizma, kako čovjeka tako i životinje – ukazuje Svetličić na bit tretmana.
Frekvencija zdravlja Valera Vita uspostavljeni je sustav pružanja biorezonantnih testova i tretmana pomoću BICOM biorezonantnog uređaja. Usluga se sastoji od jednog ili više posjeta klijenta jednom od centara Valera Vita. Pri prvom posjetu svaki će klijent dobiti test funkcionalnog stanja organizma. Nakon toga se preporučuje, ali u konačnici je odluka klijenta da se podvrgne određenom broju BICOM tretmana. Također, neki klijenti redovito posjećuju centar Valera Vita, ponekad bez simptoma, kao vid prevencije. Svaki BICOM tretman pomaže ubrzati procese samoizlječenja tijela, što zauzvrat pomaže u oporavku i prevenciji bolesti. |
Kako je potražnja za uslugama centra rasla te kako se sve više ljudi raspitivalo hoće li ove usluge biti dostupne i u drugim mjestima Hrvatske, tako se sve više nametala ideja o razvoju franšize. – Ključna prednost centra Valera Vita je naš know-how, to jest, kvaliteta tretmana. Franšizni model omogućava kupcima naše franšize da u svoja mjesta donesu promjenu, dok meni osigurava dovoljno vremena za daljnji razvoj testova i tretmana kako bi se ta kvaliteta i know-how očuvali i poboljšali – pojašnjava Svetličić.
Franšizni centri pod brandom Valera Vita mogli bi biti otvoreni u svim većim gradovima Hrvatske, kaže ona. Smatra da veliki potencijal ima Split, gdje bi se mogla otvoriti čak dva centra, a taj potencijal vide i u Dubrovniku, Rijeci, Zadru, Osijeku, Slavonskom Brodu, Puli, istočnom i južnom dijelu Zagreba, Sisku, Varaždinu. Suradnja je, osim toga, moguća i sa zainteresiranima iz inozemstva. – Otvoreni smo za bilo koju lokaciju jer biorezonanca je budućnost – naglašava naša sugovornica.
Najbolji partneri – oni koji žele učiti i napredovati
– Idealni primatelji ove franšize su osobe sklone alternativnoj medicini koje imaju volju naučiti više te započeti ili nastaviti karijeru u tom području – kaže Svetličić. Ipak, to moraju biti i poduzetne i motivirane osobe koje od ovog posla žele „stvarati dugoročnu priču“, napominje ona. Poželjno bi bilo da su medicinske struke, ali to nije presudan uvjet, budući da postoji i mogućnost za one koji ne dolaze iz svijeta medicine. Primateljima se, naime, sugerira da završe tečaj te dobiju licencu Hrvatskog udruženja za prirodnu, energetsku i duhovnu medicinu (HUPED).
– Udruga HUPED je na nivou Hrvatske osigurala za nas potrebne dozvole te propise kojih se moramo pridržavati kako bi sve bilo u okviru zakona. Što se tiče potencijalnih franšizera iz inozemstva, treba napomenuti da svaka država ima svoje propise te s obzirom da postoje generalni zastupnici za BICOM u gotovo svim državama svijeta, oni su ti koji će nam dati ispravne smjernice te s kojima moramo surađivati – objašnjava Svetličić.
– U svakom slučaju – naglašava Svetličić – svi franšizeri će proći detaljnu edukaciju i uz naše vodstvo i stalnu podršku steći potrebno znanje i sigurnost.
Lako do centra Valera Vita
Nakon potpisivanja ugovora, primatelj franšize pristupa sustavu, što znači da dobiva isti model rada kao i u centrali Valera Vite. Uz stalnu edukaciju, bit će mu dostupan i potpuno moderniziran online CRM sistem/aplikacija preko koje će moći efikasnije raditi te biti u kontaktu s centralom za sva pitanja i nedoumice. Također, kaže naša sugovornica, centrala se obvezuje konstantno investirati u brand awareness kampanje, kao i slati izvještaje sa smjernicama za lakši lokalni marketing. Uz sve to, napominje ona, primatelj ne treba brinuti niti o nabavi opreme, budući da će davatelj franšize, u suradnji sa generalnim zastupnicima i ovisno o lokaciji franšiznog centra, osigurati nabavu svega što je potrebno za rad.
Kad budu tražili lokacije pogodne za otvaranje centra Valera Vita, primatelji bi, ipak, trebali obratiti pažnju na nekoliko faktora. – S obzirom da je ovo jedinstvena usluga orijentirana na zdravlje, nije presudno da centar bude u trgovačkoj zoni, međutim, smatramo da bi to trebala biti lako dostupna lokacija, s obzirom da ljudi imaju sve manje vremena. Važno je da u blizini bude dovoljno parkirališnih mjesta, da bude lijepo naselje i prostor koji odaje povjerenje te da u krugu od 20 km stanuje ili obitava barem 50.000 ljudi – precizira Svetličić.
Investicija u zdravlje uvijek se isplati
Da bi otvorio centar Valera Vita i pokrenuo posao, primatelj franšize treba investirati od 80.000 do 120.000 eura. Ipak, kaže Svetličić, investicija može biti i niža ako potencijalni franšizer ima vlastiti prostor.
Za ulazak u franšizni sustav, primatelj treba jednokratno izdvojiti 15.000 eura (+ PDV), nakon čega će na mjesečnoj razini izdvajati 8% od prometa (royalty fee – redovita franšizna naknada). Također, dodaje Svetličić, na mjesečnoj bazi franšizer je dužan plaćati 300 eura, koji će se u punom iznosu investirati u globalni marketing.
Primatelj franšize posao može započeti tako što će raditi sam na jednom uređaju, međutim, širenje na više uređaja i više zaposlenika je moguće, kaže Svetličić. Preporučuje se da primatelju franšize ovo bude osnovni posao, a ako se ipak radi o dodatnom poslu, prilikom kupnje franšize mora se točno definirati tko će biti osoba ili zaposlenik koji će ga voditi, naglašava ona.
– Valera Vita franšiza u svakom slučaju omogućuje siguran prihod i ima potencijala za brzo napredovanje. Po izračunima, vraćanje uloženog novca je unutar jedne do dvije godine, što je izvrsna prilika za financijsku slobodu. Sami troškovi nakon postavljanja posla na noge su minimalni jer se radi o uslugama i slabo potrošnim materijalima rada – ukazuje Zdravka Svetličić na koje sve prednosti mogu računati budući primatelji franšize.
pročitajte članke
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...