Obrazovanje za generacije koje dolaze
U svijetu i vremenu u kojem se tehnologija neprestano mijenja, roditelji su više nego ikad svjesni važnosti obrazovanja u poljima znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM - znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika). Američka obrazovna mreža Young Engineers specijalizirala se upravo za podučavanje djece u tim područjima.
Od ove godine, franšizne partnere traže i u zemljama ove regije.
Polaznici škole bila bi djeca od 4 do 15 godina, čime bi se pridružila velikoj obrazovnoj zajednici s više od 30.000 učenika i više od 200 škola koje pod brandom Young Engineers djeluju širom svijeta. Programe ove škole prepoznali su i prestižni Harvard i Komisija Europske unije.
Davatelj franšize napominje da poduzetnici koji bi bili zainteresirani za otvaranje i vođenje škole ne trebaju imati iskustva iz područja obrazovanja. Tijekom obuke koju će davatelj organizirati, budući primatelji franšize steći će sva potrebna znanja za pokretanje i razvoj ovog edukativnog koncepta. – Naš tim za poslovni razvoj sastoji se od stručnjaka za marketing, pokretanje posla, operativno poslovanje i financije. Ovaj iskusni tim vodit će vas na svakom koraku, sve dok ste primatelj franšize – poručuje davatelj franšize budućim partnerima.
Ulaganje u otvaranje poslovnice kreće se od 1,5 do 20 tisuća dolara. Konačni iznos najviše će ovisiti o veličini i opremljenosti školskih prostorija. S druge strane, svaka podružnica imat će teritorijalnu ekskluzivnost za područje koje obuhvaća približno 100.000 stanovnika, što je, prema riječima davatelja franšize, dovoljno za uspješan rad. Na temelju dugogodišnjeg iskustva, procjenjuje se da je idealna lokacija za Young Engineers područje s velikim brojem djece, odnosno, lokacije u blizini klasičnih škola ili drugih obrazovnih institucija.

pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Svatko tko prepozna ljepotu naše obrazovne misije, kvalificiran je za primatelja franšize Young Engineers“, kaže osnivač ovog američkog edukativnog koncepta Amir Asor
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.